Re3 - מקדמים אורח חיים בר קיימא ברשויות המקומיות
Re3 - מקדמים אורח חיים בר קיימא ברשויות המקומיות
צוות המדריכים
צוות המדריכים
פחי חומים בדרך לבתים
פחי חומים בדרך לבתים
הודעה לעיתונות

Re3 ממשיכה בפרויקט הכניסות לבתים בנס-ציונה

במהלך חודש אוגוסט התחיל סבב נוסף של כניסות לבתים במסגרת פרויקט ההפרדה במקור בנס ציונה. במסגרת הפרויקט הנוכחי כ-4500 בתי אב בעיר זכו לביקור של מדריך אשר העניק להם את פח האשפה החום והסביר להם כיצד להשתמש בו. הפרויקט מגיע כעת לשלב האחרון בו כמעט כל תושבי העיר יישמו הלכה למעשה הפרדת פסולת במקור.

בחודש יוני האחרון החל סבב הכניסות הראשון בקרב תושבי העיר נס ציונה. העירייה מובילה את הפרויקט במסגרת הטמעת ההפרדה במקור בעיר, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, כאשר במהלך חודש אוגוסט התחיל סבב נוסף שמטרתו להגיע לכיסוי של כמעט 100% מתושבי העיר אשר קיבלו לביתם פח שיש חום קטן וכן פח חום גדול בחוץ, כאשר כל תושב קיבל גם הדרכה על חשיבות ואופן ההפרדה.

כהכנה לפרויקט נתלו פוסטרים (בבנייני הדירות) ומתלי דלת (בבתים הפרטיים) שמטרתם להכין את התושבים לביקורם של המדריכים. החל מה-11 לאוגוסט, מדי ערב, יצאו מדריכי Re3 לפקוד את התושבים עם הפחים החומים וערכות הסברה. במסגרת ההסברה לתושבים סיפרו המדריכים על הפרויקט ומה עומד מאחוריו – הבעיות העולות מהטמנת פסולת ונזקי ההטמנה, ולאחר מכן קיבלו הסבר כיצד להשתמש נכון בפח החום – מה אמורים להשליך אליו, ומה קורה עם אותה פסולת לאחר מכן. בנוסף קיבלו התושבים מגנט קטן לתלייה על המקרר ובו פירוט המוצרים אותם ניתן להשליך לפח ההפרדה.

מנהלת התפעול בחברת Re3, אורה בן-יעקב, מסכמת את הסבב הנוכחי כהצלחה: "כעת שהפרויקט בשלבי סיום ניתן להגיד שהתוצאה בעיר מוצלחת. התושבים מברכים על הפרויקט ומגלים מודעות גבוהה ורצון טוב לבצע הפרדה במקור בביתם. אנחנו אף מקבלים פניות רבות מתושבים בכל העיר שטרם קיבלו הדרכה מבקשים שנגיע גם אליהם – וכעת ניתן להגיד שקרוב ל-100% מתושבי העיר קיבלו את כל הכלים הנדרשים לביצוע הפרדת פסולת במקור בביתם".

Re3 מבצעת פרויקטים דומים לאורך כל השנה ביישובים רבים בארץ בהם יישובי המועצה האזורית מנשה וקריית אונו.

אודות Re3
Re3 היא חברה לשירותי ניהול פסולת, קידום אורח בר קיימא וצמצום משאבים באמצעות חינוך, הסברה והטמעה בהתבסס על 3 מטרות עיקריות הפחתה, שימוש חוזר ומחזור תוך חסכון מקסימאלי במשאבים ושמירה על הסביבה. Re3 מחויבת לתוצאות ומציעה לרשויות פתרון מלא: מתכנון ועד יישום של פתרונות סביבתיים בשיתוף מלא עם הרשות והתושבים. לאתר החברה: http://Re3.co.il

למידע נוסף ניתן לפנות לפרומו, מחלקת יחסי ציבור:
אור כהן / [email protected] / 054-4866966

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור.