webby school
webby school
הודעה לעיתונות

webby school- סדנאות העשרה למקצועות האינטרנט והמדיה החברתית

מעבירים את המידע שבאמת צריך ואף אחד לא מדבר עליו

 הסדנאות כוללות מידע חשוב כיצד להיכנס לתחומים הנ"ל כעובד מן המניין
 חסכון בזמן – במקום ללכת ולעשות תחקירים נרחבים באינטרנט או להירשם לקורסים ארוכים אצלנו ב-4 מפגשים ניתן לקבל מושג ברור על עולם הפרסום/שווק/עיצוב בדיגיטלי ובכלל
 חסכון בכסף - מחיר אטרקטיבי ללא התחייבות ארוכת טווח והכשרת שירותים מקצועיים
 סדר בראש - העברת מידע מקיף ומעודכן על העולם הדיגיטלי

עם עלייתה של המדיה החברתית והתבססותה התודעתית בקרב המגזר העסקי, אנו עדים לכך שעסקים ומותגים מובילים רבים נדרשים להיות נוכחים בזירה האינטרנטית העכשווית ולמצב את עצמן כמובילים בתוכה, להיות נוכח בזירה של האינטרנט והמדיה החברתית המשמעות העסקית הינה שכל עסק קטן או גדול חייב להשתמש בפלטפורמות המרכזיות של העולם הדיגיטלי ובהן להשתמש בכלים השיווקיים, הקריאטיביים, הפרקטיים ובערוצי תקשורת איכותיים על מנת שיינתנו לעסק שלך חשיפה תודעתית ומענה ישיר שיוביל אותך להיות שחקן מרכזי בזירה הדיגיטלית.

מלבד המותגים שנדרשים לבסס את עצמם נולדו מקצועות חדשים לתוך הזירה הדיגיטלית שאת רובם ומה תפקידו של כל אחד מאלה מעטים יודעים ועוד פחות ידע קיים בלאן מתפתחים מבחינת קריירה כל בעלי המקצועות הללו ואיך בכלל נכנסים לעבוד בתחום.

webby school - זיהה את הצורך של העסקים והאנשים האלה ובעזרת סדנאות ממוקדות נותן מענה ישיר וידע מעשי במקצועות השיווק והעיצוב בעולם האינטרנט. הסדנאות ב webby school הותאמו לצרכים הדיגיטליים של מותגים ובתי עסק ופותחים להם את ההזדמנות להיכנס לעולם זה מבלי לשכור שירותים מקצועיים של ספקים גדולים ולבזבז זמן יקר וכסף רב. ומבלי להיכנס ללימודים של 3 שנים בלי לדעת מה לעשות עם ההשכלה שנרכשה בסופם.

webby school פונה לקהלי יעד מגוונים ובייחוד לאותם האנשים שאינם יודעים מה הם רוצים ללמוד או לעסוק בעתיד ואינם יודעים להבחין בין המושגים השונים של המדיה החדשה. הסדנאות שואפות לעשות סדר במושגי הייסוד ולענות על שאלות כמו: מה ההבדל בין בלוג לאתר ? מה הערך של אפיון לאתר ? מה ההבדל בין יחסי ציבור קלאסיים ליחסי ציבור מסורתיים? מה זה קריאייטיב בפרסום ואיך הוא מעלה את המכירות?

webby school -הינו בית ספר מקצועי שמעביר סדנאות תוכן וישום. הסדנאות ממוקדות בעולם האינטרנט בנושאים מרכזיים כמו: פרסום ושיווק באינטרנט, יחסי ציבור ושיווק אונליין ,סדנת רעיונות קריאייטיב שעובדים ותקשורת שיווקית באינטרנט , אסטרטגיה שיווקית אונליין, עיצוב ומיתוג אונליין סדנאות תוכן ויישום, ניהול רשתות חברתיות. שיתנו לכם את כל הכלים הפרקטיים הלכה למעשה ויכניסו את העסק לעולם התוכן של האינטרנט העכשווי.

webby school - הינו בית ספר להעשרה מקצועית בעולם האינטרנט הדיגיטלי המציע סדנאות תוכן מעשיות ואיכותיות לעסקים ולאנשים המעוניינים להרחיב את הידע התאורטי והמעשי בעולם האינטרנט הלכה למעשה.

הסדנאות ב -webby school שואפות לחדד לאנשים שלא סגורים על מקצוע לעתיד מה זה כל תחום בעולם הפרסום והשווק הדיגיטלי ואיך להכנס לעולם הזה ולבעלי עסקים את המיומנויות הנדרשות ואת הכלים והיכולת הפרקטית שלהם לנהל ולמנף את העולם דיגיטלי בזירה העסקית.
webby school- פונה לקהל יעד עסקי ולכל אותם האנשים שמעוניינים לטעום ולחוות את הנושאים האקטואליים, החדשנים והמעניינים ביותר בעולם האינטרנט, הסדנאות בבית הספר הן קצרות ממוקדות שמעבירות את המסרים ואת תמהיל התוכן המרכזי בכל תחום, הסדנאות אינן שואפות לתת ידע מקיף אלא לתת טעימה וידע כללי אודות התחומים הדיגיטליים.

מחיר לצרכן: סדרת מפגשים במחירים הוגנים ושווים שיעשו לכם סדר בראש ובארנק:
webby school מציע מחיר היכרות של סדנה וובי אחת במחיר 150 ₪ בלבד לשעתיים וסדרת ארבעה מפגשים במחיר אטרקטיבי של 470 ₪ למשך שעתיים כל מפגש.
לא עוד התחייבות לתקופות ארוכות מבלי לקבל תוצאות.

מיקום: הסדנאות מתקיימות בימי שישי (לפי תאריך שיפורסם מראש) הכיתות ממוזגות מרווחות ונוחות בשילוב שתייה וכיבוד קל ברחוב מנחם בגין 55 תל אביב

ליצירת קשר ולהוספה לדיוור העסקי של webby school:
[email protected]
https://www.facebook.com/webbyscool?ref=hl

היזמיות:
אודות שרית גבאי
יזמית עסקית ובעלת משרד בוטיק ליחסי ציבור ומדיה חברתית, בעלת תואר שני M.A במדעי המדינה - התמחות בעיתונאות ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן בעלת תואר ראשון B.A בתקשורת מהמכללה האקדמית נתניה ובעלת תעודת הכשרה עיתונאות ותקשורת מהיחידה לתקשורת ועיתונאות אוניברסיטת בר- אילן.ניסיון רב של למעלה מ-8 שנים בתחומי הפרסום, יחסי ציבור והמדיה החברתית ממשרדים פרסום ויחסי ציבור מובילים בישראל. התמחות בתקשורת ומדיה דיגיטלית בתחומי הצרכנות , קולינריה - מזון ומשקאות ,אופנה , בריאות otc, לייף סטייל קוסמטיקה ,טכנולוגיה ותרומה לקהילה.
בעלת ניסיון רב בשיווק ופרסום בתחומי הפקות דפוס BTL, חוברות ודיוור ישיר כולל שילוט חוצות וחוברות מועדוני לקוחות

אודות נטע לי זוהר
אומנית, יזמית ובעלת סטודיו לעיצוב ופירסום- הסטודיו נותן מגוון פתרונות בתחום המיתוג והפירסום : עיצוב ואפיון לתחום הווב והמובייל, אפליקציות פייסבוק ופתרונות מכירתיים קריאייטיביים נוספים שכוללים לוגו מודעות, שילוט חוצות, וסרטי תדמית .
בעלת מאסטר בעיצוב ממכללת ויצו בחיפה ו b.e.d בחינוך מטעם אוניברסיטת חיפה.
מרצה בתחום העיצוב לאינטרנט בגוגל קמפוס, אמנית מיקסד ארט הציגה תערוכות בגרמניה
9 שנות ניסיון כארט דיירקטור בתחום העיצוב והפירסום ועבודה על קמפיינים עבור מותגים כמו קוקה קולה, קמפיין החדרה של קולה זירו בארץ, מכללה למנהל, ווינר, נטו ועוד.
לאתר הסטודיו- www.zoharstudio.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרית גבאי יחסי ציבור תקשורת דיגיטלית.