תמונת מעבורת החלל של וירג'ין גלקטיק בטיסת ניסוי. יח"צ
תמונת מעבורת החלל של וירג'ין גלקטיק בטיסת ניסוי. יח"צ
הודעה לעיתונות

בשנה הבאה: טיסת החלל המסחרית הראשונה של ריצ'אד ברנסון תועבר בשידור ריאליטי טלוויזיוני

רשת NBC וחברת וירג'ין גלקטיק בשיתוף פעולה היסטורי: רשת הטלוויזיה תעביר בשידור טלוויזיוני ראשון מסוגו את טיסת החלל המסחרית הראשונה בהיסטוריה של חברת וירג'ין גלקטיק, בה ייקחו חלק כנוסעים סר ריצ'רד ברנסון וילדיו הבוגרים, הולי וסאם

חודש לאחר שהודיעו על הפקה משותפת של תוכנית ריאליטי חדשה, "המירוץ לחלל", שהזוכה המאושר בה יזכה בפרס חלומי - כרטיס טיסה לחללית הפרטית הראשונה, SpaceShipTwo, וירג'ין גלקטיק ורשת NBC מעמיקות את שיתוף הפעולה: סר ריצ'רד ברנסון, בעלי וירג'ין, הודיע במהלך סוף השבוע כי טיסת החלל הפרטית הראשונה תועבר בשידור ספיישל טלויזיוני מיוחד שיכלול את כל ערוצי ענקית הטלוויזיה האמריקאית.
"אנחנו מתרגשים שאנשיNBC מצטרפים אלינו במסע ההיסטורי לחלל", אמר ריצ'רד ברנסון, "בפרק הראשון של טיסות החלל המסחריות נהפוך את החלל לנגיש יותר ונספק השראה לאנשים רבים מספור להצטרף אלינו במירוץ לגילוי החלל ולחדשנות מדעית".

"ההמראה המתוכננת מנמל החלל הפרטי הראשון בניו מקסיקו היא לא רק רגע היסטורי, היא החומר ממנו עשויים חלומות", אומר אלירון ירון, יו"ר חברת "גלקטיק דרימליין" המשווקת בישראל את כרטיסי הטיסה לחלל של וירג'ין גלקטיק, "זהו רגע טלוויזיוני קלאסי, ואין ספק שכמה וכמה שיאי רייטינג יישברו כשמשפחת ברנסון תעלה לחללית הפרטית הראשונה".
באוקטובר הודיעו רשת NBC יחד עם חברת וירג'ין גלקטיק וחברת "ONE THREE MEDIA" של מארק ברנט ("הישרדות", "The Voice"), על שיתוף פעולה, במרכזו NBC תתחיל לשדר סדרת ריאליטי חדשה בשם: "Space Race".
התוכנית החדשה"Space Race" )ספייס רייס, המירוץ לחלל), הינה סדרת ריאליטי תחרותית הכוללת הדחות וזוכה יחיד, אשר בה יתחרו אנשים רגילים על פרס ראשון מסוגו בעולם: טיול לחלל בספינת החלל "SpaceShipTwo" של וירג'ין גלקטיק.

בתוכנית החדשה ספייס רייס, לראשונה תהיה לצופים גישה יוצאת דופן והצצה ל"אמריקה"-בסיס החלל החדשני והמתקדם מסוגו של וירג'ין גלקטיק, אשר ממוקם במדבר מוהאבי שבניו מקסיקו, המהווה את נקודת השיגור, בסיס האם והאימונים וכן מרכז ההכנות לטיסות המסחריות לחלל. במסגרת התוכנית, תתועד התחרות כל העת במצלמה ותשודר לקהל הצופים.
אתר החברה: http://www.virgingalactic.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפדייט תקשורת שיווקית.