מפרסם: Biz StoryTelling
תאריך: 02/12/2013 12:06
נושא: בריאות, צרכנות
מסך דגם Philips 241P4QRYES, 24 אינץ, מבריק, LCD וטכנולוגיית ErgoSensor
מסך דגם Philips 241P4QRYES, 24 אינץ, מבריק, LCD וטכנולוגיית ErgoSensor
הודעה לעיתונות

דגם חדש של מסך פיליפס מאפשר עבודה נכונה ובריאה

המסך, בגודל 24 אינץ', יכול לגלות את מיקום הפנים וזווית הראש של המשתמש, למדוד את המרחק בין עיני המשתמש למסך – וכך ניתן להציע למשתמש את התנוחה הטובה ביותר

דצמבר 2013 – מחקרים שנערכו לאחרונה מראים כי, 80% מהאנשים שעובדים עם מחשבים חשים כאב ועייפות אחרי שעות עבודה מרובות במשרד מול המחשב. הנתונים האלה מחייבים את יצרניות המחשבים לתת מענה, וחברת MMD, המשווקת את מסכי פיליפס, מציגה את הדגם החדש מסדרת ErgoSensor display - מסך 24 אינץ המיועד לעבודה משרדית בטוחה ובריאה.

המחקר שיזמה MMD בנושא הארגונומיות בסביבת העבודה, שנערך בגרמניה, שבדיה ודנמרק, העלה כאמור ממצאים מדאיגים, לפיהם למעלה מ-80% מהעובדים המשתמשים במחשב לאורך יום העבודה חשים כאב ועייפות לאחר יום העבודה. ולמרות זאת – רק למחצית מהעובדים בסקטור הפרטי בגרמניה יש מסכים שניתן להתאים את גובהם.

סביבת עבודה בריאה עם ErgoSensor displays
מסכי ErgoSensor של פילפיס מאפשרים לקבוע את גובה המסך בהתאמה אישית. בדומה למסכים הקודמים בסדרה זו, המסך החדש, בגודל 24 אינץ', כולל בסיס המאפשר למשתמשים לסובב, להטות ולקבוע את גובה המסך – תכונות שמקטינות את הסבירות לכאבי עיניים, צוואר ועייפות. טכנולוגיית AMVA LED מספקת תמונה רחבה ונתוני ניגודיות ורזולוציה מצוינים..

הייחודיות של הסדרה והדגם החדש המושק עתה היא באינטראקציה עם המשתמשים. המסך יכול לגלות את מיקום הפנים וזווית הראש של המשתמש, למדוד את המרחק בין עיני המשתמש למסך, וכך יכול להציע למשתמש להתאים את התנוחה או את המרחק שלו מהמסך. בנוסף, המסך גם עוקב אחרי משך זמן העבודה של המשתמשים ומזכיר להם מתי הזמן להפסקה בעבודה.

"מסך ה- 24 אינץ החדש מסדרתErgoSensor display הינו הוכחה נוספת להתחייבותה המתמשכת של חברת MMD לשפר את סביבת העבודה מבחינה אגרונומית", מסביר Thomas Schade, סגן נשיא MMD . "כפי שמראים הסקרים והמחקרים שביצענו, יש עוד הרבה מקום לשינוי ושיפור בציוד המשרדי על מנת שסביבת העבודה תהיה בריאה יותר לעובדים, ואנו מתייחסים לנושא הזה מאוד ברצינות. ארגונומיות משופרת משתלמת גם במונחים של עלייה בפריון העבודה. השקעה בשלב מוקדם בציוד המותאם מבחינה אגרונומית משתקפת בשורה התחתונה של התוצאות העסקיות".

מסך Philips 241P4QRYES 24 אינץ הינו מסך LCD מבריק עם טכנולוגיית ErgoSensor יגיע בקרוב לישראל.
מחיר: 2190 שקלים

תמונות מסך זמינות של המסך ניתן למצוא בלינק רצ"ב-
https://picasaweb.google.com/MMD.LCD.Displays/241P4QRYESErgoSensor

מפרט טכני: מסך דגם Philips 241P4QRYES, 24 אינץ, מבריק, LCD וטכנולוגיית ErgoSensor

LCD panel type, size 24" (61.4 cm) AMVA LCD
Backlighting technology W-LED
Optimal resolution 1920 x 1080 @ 60 Hz
Viewing angle 178º (H) / 178º (V), @ C/R > 10
Brightness 250 cd/m²
SmartContrast ratio 20.000.000:1
Pixel pitch 0.276 x 0.276 mm
Display colors 16.7 M
Smart Response time 4 ms (gray to gray)
Connectivity Display Port, DVI-D (digital, HDCP), VGA (Analog)
USB 2.0 x 4
Sync Input: Separate Sync, Sync on Green
Audio (In/Out): PC audio-in, Headphone out
Stand Height adjustment: 130 mm
Pivot: 90 degree, clockwise, auto pivot
Swivel: -65/65 degree
Tilt: -5/20 degree
Certificates and approvals EnergyStar 6.0, ErgoSensor, EPEAT Gold*, TCO edge, RoHS, Lead free, Mercury free

לפרטים נוספים:
אודי נחשון
ליית נחשון תקשורת
טל': 03-6131101, 054-5532353
[email protected]
Company contact:
MMD Fani Yaneva
Tel.: +31 20 5046950
[email protected]

אודות MMD
MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV, אשר נוסדה בשנת 2009 בעקבות הסכם עם פיליפס. MMD משווקת ומוכרת באופן בלעדי את מסכי ה-LCD של פיליפס ברחבי העולם. על ידי שילוב המותג המוכר של פיליפס ומומחיות הייצור של TPV בתחום הצגים, MMD פועלת בגישה מהירה וממוקדת על מנת להביא מוצרים חדשניים לשוק. MMD משרתת את השווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה שלה באמסטרדם, והמשרד המקומי בפראג משרת את מדינות מזרח אירופה ומדינות חבר העמים. MMD פועלת, באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים, עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה ממוקם בטייוואן.
www.lcdmonitors.philips.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.