יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. החברה עוסקת בפיתוח וייצור מוצרים רפואיים על בסיס חלבון אנושי המופק מצמחי טבק
יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. החברה עוסקת בפיתוח וייצור מוצרים רפואיים על בסיס חלבון אנושי המופק מצמחי טבק
הודעה לעיתונות

קולפלנט חתמה על מזכר הבנות להשקעה של 6 מיליון דולר

חברת הביוטכנולוגיה חתמה על מזכר הבנות להשקעה בחברה ולרישיון בלעדי בתחום הקוסמטיקה

קולפלנט, חברה ישראלית העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים רפואיים על בסיס חלבון אנושי המופק מצמחי טבק, הודיעה כי תאגיד אמריקאי ישקיע בחברה סך של 2.5 מיליון דולר לפי מחיר של 52.3 אגורות למניה, וישלם לחברה תמלוגים בשיעור חד ספרתי בגין מכירות של מוצרים בתחום הפעילות, המבוססים על הקולגן.

קולפלנט מפתחת מוצרי רפואה רגנרטיבית באמצעות שימוש בטכנולוגיה קניינית ייחודית לעיבוד קולגן אנושי רקומביננטי וחלבונים רקומביננטיים אחרים. מוצרי החברה מבוססי חומרים ביולוגיים, וניתנים לשימוש בשווקי אורתופדיה, ריפוי פצעים וכירורגיה כללית.

החברה תעניק לתאגיד האמריקאי זכויות לייצור קולגן בתחומי ארה"ב בלבד ועבור החברה, וכן זכות לייצור ושיווק בלעדי גלובאלי של מוצרים מבוססי קולגן לשימושים דרמטולוגים וקוסמטיים בלבד.

בתמורה למתן רישיון, ישלם התאגיד האמריקאי לקולפלנט דמי רישיון חד פעמיים בסך 3.5 מיליון דולר ארה"ב, מתוכם סך של 1 מיליון דולר ארה"ב ישולם בתוך 30 יום מהשלמת הסכמי השקעה ורישיון, והיתרה תשולם בשני תשלומים (1 מיליון דולר ו– 1.5 מיליון דולר ארה"ב) על פי התקיימות כל אחת משתי אבני דרך שנקבעו. יובהר כי סכומים אלו הם בנוסף ל - 2.5 מיליון דולר אשר יושקעו בחברה.

התאגיד האמריקאי יקבל זכות, במידה ויעמוד בתנאי איכות ומחיר שתקבע החברה, לשמש קבלן משנה של קולפלנט לצורך אספקת הקולגן, בהתאם לדרישת החברה.

לאתר קולפלנט: http://www.collplant.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.