מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 05/12/2013 11:24
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" תנהל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של חברת "אופני סגל"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "אופני סגל", חברת בת של "ס.ה.ל-אלובין" הקיימת כבר 50 שנה. לקוח זה מצטרף לחברות אחרות מתחום התעשייה, הייצור והטכנולוגיה ב"לוטן תדמיות" וביניהם: כותנה-כותנה, במבולנד, קרסטרון, ייגר פתרונות אוורור ועוד.
חברת "אופני סגל" מפתחת ומייצרת אופניים העשויים ממגנזיום, תוך התמחות בייצור אופני רכיבה מקצועיים המיועדים לכביש והרים. ייחודה של "אופני סגל" הינו התמחות בייצור שלדות אופניים מסגסוגת מגנזיום, מוצר מתפתח בעולם האופניים, הישראלי והעולמי. בידי "אופני סגל" מומחיות וידע שאינם בנמצא בקרב יצרני אופניים אחרים אודות הסגסוגת הנחשקת והקשה לעיבוד. את התשתית ליכולות אלה צברה החברה מחברת האם – תשלובת "ס.ה.ל-אלובין", יצרנית פרופילי האלומיניום מהגדולות בישראל אשר פיתחה בעצמה את יכולות הייצור של פרופילים ומוצרי מגנזיום.

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "חברת 'אופני סגל' היא מותג ישראלי. מדובר למעשה באופניים היחידים המיוצרים בישראל בייצור סדרתי, תודות לאהבה אישית של היזם.
אופניים הן קודם כל הנאה, חיים, ספורט וכיף, ורק אחר כך עסק. הן מגלמות בתוכן עולמות תוכן יצירתיים ומלאי הרפתקאות ואנחנו זכינו לקחת בכך חלק".

"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים.
תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצב בגדי הגברים דורון אשכנזי ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.