הודעה לעיתונות

חברת DNA קוסמטיקה משיקה את ליין מוצרי השיער: שמפו ללא מלחים ומרכך שיער משקם.

הודעה לתקשורת
‏10 דצמבר, 2013

חברת DNA קוסמטיקה משיקה את ליין מוצרי השיער:
שמפו ללא מלחים ומרכך שיער משקם לברק ורכות
המיועדים בעיקר לשיער צבוע, מחומצן או כזה שעבר החלקה

חברת DNA קוסמטיקה מציגה את ליין מוצרי השיער החדש הכולל שמפועדינים ללא מלחיםומרכך משקם לטיפול משלים, המיועדים לשיער רגיל, צבוע, מחומצן, לאחר החלקה ולכל אלו אשר רוצות שיער בריא יותר. יצרנים רבים מחדירים למוצריהם מגוון מלחים, או בשמם הפחות יפה- כימיכלים. חומרים אלו יוצרים את אפקט ההקצפה. אולם ממחקרים עולה כי לא מומלץ לחשוף את השיער למלחים השונים במיוחד לאחר צביעה, חימצון ואף החלקות שיער לסוגן.

שמפו עדין ללא מלחים של חברת DNA קוסמטיקה עשיר בוויטמנים ובתמציות צמחים העוטפות ומחזקות את סיב השערה ושומרות על הזוהר השיער.השמפו מבוסס על תוצאות DNA בשיער, שומרומצפהאת השערה, יעיל להגנת הקרקפת ועור מגורה ורגיש; מאריך את חיי השערה, את משך זמן ההחלקה לשיער, מגנן על הצבע בשיער צבוע ומותיר את השיער משיי וחי.

מרכך שיער משקם DNA, מיועד לכל סוגי השיער וכן לשיער צבוע ומחומצן. המרכך הוא מרכך פעיל המבוסס על מיטב החומרים החדשניים בתחום השיער. עשיר בלחות והזנה, בעל ריח נעים.מיועד לשחזר, לתקן, ולהוסיף לשיערך רכות וברק הנשמרים לאורך זמן.
השמפו והמרכך עשירים בריח רענן הנשאר לאורך זמן, עשירים בויטמינים ובתמציות צמחים; השמפו מכיל חלבונים, קרטין, קולגן פרוטאין ותמציות צמחים מחזקות. אנטי אוקסידנט פעיל השומר על השערה מפני חימצון.השמפו והמרכך אינם מכילים פארבנים, SLS, פורמלדהיד, פורמלין, פטרו-כימיקלים, GMO,הידועים כמזיקים לסיב השערה וגורמים לדהיית צבעו.לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים רכיבים מן החי.
שמפו, 400 מ"ל/ Oz 14, מחיר מומלץ 44 ₪ מרכך, 400 מ"ל/ Oz 14, מחיר מומלץ 47 ₪
להשיג בבתי מרקחת המובחרים ובבתי מרקחת הפרטיים ובהזמנות טלפוניות: 1700-700-675

אודות DNA
פרויקט DNA פותח בחמש השנים האחרונות והינו מיזם בינלאומי משותף של:
אומה-פורי – חברה בינלאומית המתמחה במדע התזונה והבריאות בניהולו של ד"ר קונסטנטינוס גריבס.
ד"ר מ. בורשטיין – מעבדות פיתוח ויצרנית איכותית של תכשירי קוסמטיקה.
ביו אנטי אייג'ינג – אחת החברות המובילות בתחום פיתוח נוסחאות לתכשירים קוסמטיים.
ד"ר קאמבוריס – מאוניברסיטת ייל, מומחה בעל שם עולמי ואחד החוקרים המובילים בעולם בגנטיקה מולקולארית קלינית - Dr. Marios Kambouris, PhD, FACMG , ד"ר קאמבוריס פיתח את פרויקט תחזית חקר הגנום, הכולל ניתוח באמצעות סינון של יותר מ- 300 גנים, זהו מאגר הגנים הגדול בעולם ומאפשר לנו את ביצוע הבדיקות המדויקות ביותר.

לפרטים נוספים: שמואל שמשי, "שגיא-ניצן", 054-5831499

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל ניצן תקשורת ויחסי ציבור.