New 144 Hz Philips Gaming MonitorDebuts
New 144 Hz Philips Gaming MonitorDebuts
הודעה לעיתונות

כ-700 משתתפים צפויים להגיע לכנס GameIS 2013

בישראל פועלות כ-150 חברות לפיתוח משחקים דיגיטליים

כ-700 משתתפים צפויים להגיע לכנס השנתי GameIS 2013 של תעשיית מפתחי המשחקים בישראל, שייערך ב-18 בדצמבר, במרכז וואהל סמוך לאוניברסיטת בר-אילן. בכנס ישתתפו חברות מקומיות ואורחים מחו"ל, שיסקרו את החידושים בתעשייה ואת תהליך היצירה והפיתוח של משחקי המחשב משלב הרעיון והפיתוח ועד לשלב ההפצה.
תעשיית הפיתוח של משחקים דיגטליים בישראל צומחת בקצב מהיר מאוד ומחזור הפעילות שלה נאמד ב-450 מיליון דולר בשנה. איגוד מפתחי המשחקים ערך באחרונה מיפוי ראשוני של היקפי הפעילות בענף, וממנו עולה כי בישראל פועלות כ-150 חברות לפיתוח משחקים דיגיטליים. היקף המועסקים בתעשייה נאמד בלמעלה מ-2,000 עובדים וכולל, בנוסף לאנשי פיתוח מתחום התוכנה, גם תסריטאים, מעצבי משחק, אנימטורים, עובדי הפקה ועובדים אחרים – הן במסגרת החברות לפיתוח משחקים והן חברות נוספות ועובדים עצמאיים.
בכנס יוענק פרס מפעל "חצי חיים" לריצ'רד בארטל, דוקטור למדעי המחשב וחוקר בינה מלאכותית מאנגליה, שפיתח את MUD – משחק האונליין הראשון בעולם ולמעשה גם הייקום הווירטואלי הראשון. כמו כן יופיע מרצ'ין איוינסקי, מייסד ומנכ"ל משותף של חברת CDProject הפולנית, שפיתחה את סדרת המשחקים The Witcher שזכתה להצלחה כלכלית אדירה בעולם.
יונתן לוי ממשרד הכלכלה ודניאל כהן מ-Carmel venturs יציגו נתונים עדכניים על תעשיית המשחקים, וחברות ישראליות מובילות יציגו את המשחקים החדשים והמעניינים של 2013.
לואיז קהאן, סולנית להקת "טרי פוייזן", תסקור את תהליך הפיתוח של הקליפ החדש, ובפאנל בנושא "ניהול סטודיו בין Free to play למשחקי AAA" ישתתפו: סם גלסנברג, מנכ"ל חברת פאנטקטיקס שפיתחה את משחק "משחקי הרעב" המבוסס על הסרט ההוליוודי, ג'סי סאטון (Majesco), פטריק פליגרסדורפר (Cyanida Studios), מייקל פול (NexonMobile US) וגיא בנדוב (Sidekick).
במסגרת הכנס תתקים תחרות משחק השנה הישראלי – GameIS Awards 2013. הטקס היוקרתי כולל מגוון קטגוריות בינהן, משחקי מובייל, משחקי ילדים, משחקים שיווקיים,משחקי סטודנטים ומשחקי ממ"ד (עד 5 מפתחים). בין הזוכים בתחרות יחולקו, גאג'טים,הפתעות ומסך גיימינג של Philips.
אודות GameIS:
עמותת GameIS הוקמה בשנת 2008, במטרה לפעול לקידום התעשייה המקומית ולהוות ארגון גג לתעשיית מפתחי המשחקים בארץ. במהלך השנים יזמה העמותה מפגשים ואירועים מקצועיים ופעלה לגיוס כספים. הארוע השנה נערך תחת חסותן של חברת פלאריום, חברת המשחקים הגדולה בישראל, חברת נוקיה העולמית וחברת פלייטיקה (Playtika) ובשיתוף חברות מובילות בינהן, Philips ו- AOC יצרניות מסכי הגיימינג.

פרטים נוספים על הכנס ורשימת הדוברים המעודכנת באתר:
http://www.gameis.org.il/conf/
או בפייסבוק

לפרטים נוספים:
ליית נחשון תקשורת
ליאת קסלר
03-6131101
054-4302954

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.