פתיחה חגיגית

יום א', 05 ינו' 2014 בשעה 19:00
מיקום: גלריית "הבית הירוק" אוניברסיטת ת"א
כתובת: רח' ג'ורג' וייז 24, רמת אביב (מפה)
משך: יותר משבוע
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
הודעה לעיתונות

"צבעי מים"-תערוכת צילום חדשב לאמנית לירית שפיר-שמש

"צבעי מים"
לירית שפיר- שמש

תערוכת צילום ייחודית המאופיינת בצבעים, שקיפות, אינטרפרטציות על מים וקולות של רגעים אותנטיים יומיומיים המקבלים ביטוי אוניברסלי.

פתיחה חגיגית: 5.1.2014 בשעה : 19:00

בגלריית "הבית הירוק" אוניברסיטת ת"א
רח' ג'ורג' וייז 24 , רמת אביב

אוצר התערוכה: גיא עולמי

"צבעי מים"

בתערוכת היחיד השלישית שלה, , לוקחת אותנו לירית שפיר שמש למחוזות רחוקים, רטובים, מעורפלים, גשמיים. סקרנותה היצירתית, חיפושה המתמיד אחר המבע האישי, ניסיונה להעביר את רגשותיה החושיים לסביבה - אלה הם המאפיינים המובהקים של אמנותה.

עבודות הצילום של לירית פותחות לצופה צוהר אישי אל עולם המים הנסתר, שתמיד היה שם, אך קרוב לוודאי שלא טרחנו להבחין בו כלל. זה אותו העולם המשתקף אלינו, הנמצא שם בשלוליות כשהחושך יורד על העיר, בה בשעה שהאורות האורבניים מנצנצים סביב ומשחקים של אור וצל בשילוב של תאורה טבעית ומלאכותית יוצרים עולם חדש של מסתורין וסקרנות בתוך הטיפות השקופות.

לאחר החשיפה הראשונה בתערוכה ״אור קולי״ (ינואר 2012) בגלריה "פיטשארט" ברעננה, אזרה לירית אומץ ויצאה מן הבועה אל הקירות של "בית ספיר" בכפר-סבא, כתושבת המקום, להצגת תערוכת היחיד השנייה שלה, ״בועות״, (יולי 2013)..

עתה, בבית הירוק, בתערוכתה השלישית "צבעי מים" (ינואר 2014) היא מרחיבה את היריעה הצילומית על בסיס תערוכתה הקודמת. בתערוכה תוצגנה 30 עבודות בהן מתקיים אלמנט המים כמוטיב מוביל בצילומיה של לירית, בשלל צורות, פורמטים וגוונים.

לירית אוגרת רגעים של מים זורמים, קפואים, אותם היא לוכדת כבועות בתוך כוס סודה, בטיפות, בשלוליות. מבעד משקפיה נחשף עולם שלם של רגעים קסומים ורטובים. התערוכה החדשה נוסכת ביטחון בצופה ונותנת אספקט נוסף מראייתה האמנותית הכול כך מוקפדת של לירית אשר מבטאת בבואה של חיוניות, שמחת היצירה ואהבת החיים.

שעות פתיחה: א'-ה' - 09:00-17:00

לתיאום ביקורים: הבית הירוק 03-6406493 / לירית שפיר שמש 052-8633013

מועד נעילת התערוכה: 28.02.2014

פניו

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סדן הפקת אמנות.