מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל בישראל את תחום ניקוי הגוף מרעלים
מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל בישראל את תחום ניקוי הגוף מרעלים
מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל בישראל את תחום ניקוי הגוף מרעלים
מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל בישראל את תחום ניקוי הגוף מרעלים
הודעה לעיתונות

מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל בישראל את תחום ניקוי הגוף מרעלים, משיק דיאטת ניקוי רעלים חדשה

לקראת החורף, מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל בישראל את תחום ניקוי הגוף מרעלים, משיק דיאטת ניקוי רעלים חדשה:
דיאטת החורף 2-5
יומיים ניקוי + 5 ימים שריפת שומנים
סדרת טיפולים קצרה וייחודית של ניקוי הגוף מרעלים שפותחה במטרה לסייע בירידה ושמירה על המשקל לאורח זמן

מרכז סאקר המרכז הבינלאומי המוביל את תחום ניקוי הגוף מרעלים בישראל משיק לקראת החורף את דיאטת ניקוי רעלים חדשה 2-5 . דיאטה ניקוי משולבת באמצעות יומיים ניקוי וחמישה ימים של שריפת שומנים. הדיאטה היחידה שמעניקה לגוף הרגשה נקיה וחיונית ומסייעת בירידה ושמירה על המשקל לאורח זמן.

דיאטת 2-5 מסייעת בתהליך ירידה במשקל בעונת החורף הקרה שמשפיעה באופן ישיר על המטבוליזם ומקשה על ירידה במשקל, הדיאטה נחשבת לאולטימטיבית ומתאימה גם לאנשים בריאים השואפים לשפר את הרגשתם ולשמור על בריאותם לאורח זמן.

ד”ר עדי סאקר שנחשב למומחה בינלאומי בתחום התזונה, פיתח את שיטת הדיאטה המהפכנית 2-5 שהובילה למהפך בחייהם של אנשים ומובילי דעה רבים וסייעה גם לאלפי מטופלים הסובלים מבעיות בריאותיות ביניהן: עייפות, בטן נפוחה\ קשה, מעי רגיז, כבדות,צרבות, גזים,מתחים,בעיות מעיים,בעיות משקל ועוד. דיאטת 2-5 מנקה את הגוף מרעלים ועוזרת ומסייעת בטיפולן של הבעיות.

דיאטת החורף 2-5 מתבעת על ידי ניקוי הגוף מרעלים באמצעות שטיפה פנימית של המעי המנקה את המעי ודפנותיו מפסולת גזים ורעלים, ניקוי המעי באמצעות שטיפה היא הדרך היעלה והטובה להחזיר למעי את חיוניותו ולנו את הבריאות.
לאחר בדיקת אבחון מקצועית ומקיפה שעובר המטופל ע"י ד"ר עדי סקאר, במטרה לבדוק את סוג הרעלים ואת כמויות הרעלים שהצטברו בגוף מותאמת הדיאטה ע"י תכנית של יומיים ניקוי מרעלים וחמישה ימים לשריפת שומנים.

כל הטיפולים מבוצעים ע"י מטפלים מקצועיים שהוכשרו ע"י ד"ר עדי סאקר. במסגרת הטיפול עובר כל מטופל סדרת טיפולי ניקוי רעלים באמצעות המכשור הרפואי המתקדם ביותר, בהדרכה תזונתית אישית המבוססת על מזונות מופחתי רעלים, ובמוצרים משלימים המבטיחים את התוצאה המובטחת.

לדברי ד"ר עדי סקאר: "פיתחנו את שיטת הדיאטה 2-5 במיוחד לקראת החורף היות וזיהינו צורך הולך וגובר של מטופלים שמעוניינים לרדת במשקל בעונה זו, החורף נחשב לעונה בה באופן טבעי הגוף קר דבר המשפיע על קצב חילוף החומרים והופך אותו לאיטי יותר ובאופן ישיר גורם לגוף לצבור שומנים רבים שמקשים מאד על השמירה או הירידה במשקל. דיאטת החורף 2-5 פותחה באופן בלעדי ע"י מרכז סקאר והיא מתאימה מאד לאנשים שמתמודדים עם בעיות משקל ובעיות בריאות נלוות".

מחקרים רבים מצאו כי קיים קשר ישיר בין ניקוי רעלים להורדה במשקל הרעלים בגוף אדם בוגר יכולים להגיע למשקל של 6-10 ק"ג שמונעים פעולה תקינה של מערכת העיכול, חילוף החומרים איטי, וכך גם שריפת קלוריות. הרעלים שנצמדים לתאי השומן בגוף מכשילים כל ניסיון לשריפתם ובנוסף הם מנפחים את התאים וגורמים לעלייה במשקל הגוף.

אודות מרכז סקאר
המרכז פועל מזה 16 שנים בישראל כשהוא שם לעצמו למטרה לשפר את חייהם של אנשים רבים בתחומי חיים רבים. מרכז סאקר הוקם ע"י ד"ר עדי סאקר - מומחה בין לאומי לתזונה, מערכת העיכול וניקוי הגוף מרעלים, אשר קיבל את הכשרתו בארה"ב ממובילי תחום הניקוי הגוף מרעלים בעולם.במרכז סקאר מגוון חדרי טיפול פרטיים המאובזרים במכשור הרפואי הסטרילי והמתקדם ביותר שפועלים בעזרת צוות מטפלים מקצועי: כל מטופל מלווה ע"י מטפל אישי שהוכשר ע"י ד"ר עדי סאקר שלו ניסיון וותק של 13 שנה ולמעלה מ- 15 אלף מטופלים. http://www.saker.co.il/Heb-9-0.htm

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרית גבאי יחסי ציבור תקשורת דיגיטלית.