הודעה לעיתונות

נחנך משכן חדש למיון 'טרם' במעלה אדומים

ראש העיר בני כשריאל קרא לקופות החולים לפעול לפתיחת טרם גם בשעות הלילה * "פיתוח ההתיישבות היה הבסיס להקמת סניף 'טרם' הראשון מחוץ לירושלים", כך אמר ד"ר ג'ו ג'מאל כשהוא מצטט את ד" ר אפלבאום ז"ל, מייסד 'טרם'

במעמד רב רושם נחנך מיון 'טרם' במשכן חדש ומרווח, ברח' האשל 68 , מעלה אדומים. המקום מעניק מענה מקצועי ברפואה דחופה לתושבי האזור.

מיון 'טרם' במעלה אדומים כבר קנה לעצמו מקום של כבוד בעיר וסביבתה, בהענקת שירותי רפואה דחופה בידי מיטב אנשי המקצוע של 'טרם' ועל ידי מיטב המכשור הטכנולוגי.

לאור הצלחת המיון הוא הועבר למשכן מרווח וחדש בעיר, שם ימשיכו המטופלים לקבל את הטיפול הרפואי והמקצועי באדיבות ובזמינות גבוהה כמיטב המסורת של 'טרם'.

במעמד חנוכת המיון החדש השתתפו מנהלי מחוז ירושלים של קופות החולים, רבנים, אישי ציבור וקהל רב מתושבי האזור, ובהם הרבנים הרב דויטש, הרב כץ והרב נגארי, ראש העיר בני כשריאל , יו"ר 'טרם' ד"ר ג'מאל ופרופ' יוחנן שטסמן המנהל הרפואי של עמל.

את המזוזה קבע הרב כץ ששיבח את 'טרם' על פעילותה ובירך את ראשיה וצוותיה שימשיכו להציל חיים ולהעניק את הטיפולים המקצועיים לתושבי האזור.

ראש העיר בני כשריאל אמר בטקס: "טרם פתוח במעלה אדומים משנת 1993 ומוסיף כבוד לעיר. אני מבקש מכול קופות החולים להרים את הכפפה ולפתוח את טרם 24/7 על מנת שהמענה יהיה מושלם".

מנכ"ל טרם, מר נתן אפלבאום: "חזונה של טרם להנגיש את שירותי הרפואה הדחופה ולהעניק את הטיפול המקצועי ביותר בזמן קצר מגשים את עצמו כאשר קרוב לחצי מיליון איש מטופלים מידי שנה ב'טרם' ונהנים מהשירות המקצועי האדיב והמהיר. טרם מונה היום 12 סניפים ברחבי הארץ, ותמשיך להתרחב לעוד ערים ולהביא את המהפכה לתושבי מדינת ישראל כולה".

אל מיוני 'טרם' מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-79 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.