לסרי מבקר במיון טרם
לסרי מבקר במיון טרם
לסרי וראשי טרם
לסרי וראשי טרם
הודעה לעיתונות

ר"ע אשדוד במיון 'טרם' באשדוד: "משלבים מצוינות ושירות מהיר"

ראש עיריית אשדוד ביקר במיון 'טרם' בעיר ועקב מקרוב אחר הטיפולים והשירותים הניתנים בו * בתום סיורו יחד עם בכירי העירייה הודה ראש העיר להנהלת 'טרם' על הטיפול המקצועי והמהיר המוענק למטופלים אשר חוסכים את ההגעה לבתי החולים הסואנים

המהפכה שחוללו מיון 'טרם' ברחבי הארץ מתחילה לחלחל גם לאשדוד. מאז פתיחתו של מיון 'טרם' באשדוד לאחרונה, פוקדים אותו תושבי העיר והאזור וזוכים לקבל טיפול מקצועי מהיר שמחליף ברוב המקרים את הטיפול המתיש בחדרי המיון.

גם ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ביקש לחזות מקרוב אחר הפעילות הנעשית במיון 'טרם' בעיר, והוא הגיע לביקור מיוחד כשהוא מלווה במנהלת מחלקת הבריאות בעירייה הגב' אילנה שמלה ללום וראש מינהל הרווחה הגב' רונית צור.
ראשי מיון 'טרם' הצטרפו לסיור והסבירו לנוכחים על היתרונות שבטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול במרכז, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים המרוחקים יחסית מאשדוד, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

לאחר סיור ממושך שערך במקום הביע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התפעלות מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים. "העיר אשדוד שיוועה זמן רב למקום אשר בו ניתן יהיה לקבל את שירותי הרפואה הדחופה במהירות ובמקצועיות ואני בהחלט מתרשם שבמיון 'טרם' משלבים היטב את המצוינות בשים דגש על שירות מהיר" אמר.
ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-79 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

את מיוני 'טרם' ברחבי הארץ פוקדים למעלה מ-400 אלף מטופלים אשר מקבלים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.