אחד מהאולמות במתחם גני הוואי
אחד מהאולמות במתחם גני הוואי
הבעלים החדשים
הבעלים החדשים
הודעה לעיתונות

מתחם האירועים 'גני הוואי' בבעלות חדשה ומקצועית

מפיק החתונות הידוע לוי לרר הפך לבעלים של מתחם האירועים 'גני הוואי' והחליט על שורת שיפורים במתחם * המתחם הממוקם במיקום מרכזי בשפלה הדרומית מכיל 3 אולמות אירועים ויכול להכיל עד 2500 מקומות ישיבה * העובדה כי הבעלים החדשים בא מתחום האירועים מאפשר לאולם להציע שירות מקצועי, כשרות מהודרת ומחירים מוזלים לאירוע בלתי נשכח

מתחם האירועים 'גני הוואי' עובר בימים אלו מהפך ועתיד להפוך להיות אחד ממתחמי האירועים המבוקשים ביותר באזור השפלה והדרום.

מתחם האירועים 'גני הוואי' הממוקם באזור התעשייה באר טוביה, נהנה ממיקום אסטרטגי מצוין ומורכב משלוש אולמות אירועים המכילים יחדיו כ-2500 מקומות ישיבה וחניה רחבת ידיים.

מלבד מיקומו האסטרטגי של האולם שמצוי בצפונה של דרום הארץ, סמוך לאשדוד, קרית מלאכי, רחובות, אשקלון, ושאר ערי השפלה והדרום, מציע האולם שירות ברמה גבוהה ובמחירים השווים לכל נפש, שיהפכו כל אירוע לחוויה ייחודית.
את החופות ניתן לערוך אף בגן המרהיב המצוי במתחם, ובכך להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

בימים אלו מצוי 'גני הוואי' בתנופת התחדשות עם חילופי הבעלים, כאשר מפיק החתונות הידוע לוי לרר הפך לבעלים של מתחם האירועים המפואר.

האולם הקטן אשר במתחם עבר בימים האחרונים שיפוץ ושדרוג פנימי על מנת לעמוד בסטנדרטיים מקצועיים ומושלמים.

העובדה שבעלי האולם הינו ממפיקי החתונות הידועים, הביא להחלטות שירותיות שיביאו לכדי ביטוי את ניסונו העשיר של הבעלים לתועלת הלקוחות.

לוי לרר, הבעלים החדש של מתחם האירועים אומר: "אני מתכוון להביא את ניסיוני המוכח בהפקת חתונות ואירועים לכדי ביטוי בניהול מתחם האירועים. האולם מציע את מגוון השירותים לבעלי השמחות ללא פשרות מקצועיות ועם זאת במחירים השווים לכל נפש".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.