הודעה לעיתונות

משתלות יגור בפעילות להעלאת המודעות לעמותת "ניצן חיפה" בפעילות למען הקהילה בט"ו בשבט.

בארוע ט"ו בשבט אשר התקיים בשבת האחרונה, העלו משתלות יגור את המודעות לעמותת "ניצן חיפה" ע"י חלוקת גלויות של העמותה בקו הקופות של המשתלות.
עמותת "ניצן חיפה" , העוסקת בקידום אוכלוסיות בעלות לקויות למידה וקשיי תפקוד, עיצבה והפיקה גלויות ברוח ט"ו בשבט ההולמות את המסר של העמותה ומיועדות לחלוקה לקהל הרחב ולקידום המודעות לעמותה ופעילותה.
משתלות יגור הציבו את הגלויות בקו הקופות והגלויות חולקו על ידי הקופאיות ללקוחות, באירוע ט"ו בשבט חגיגי שנערך במקום. האירוע הושתת על פעילויות יצירתיות ובידוריות שונות לכל המשפחה, נמשך לאורך כל יום השבת, המתחם היה מלא עד אפס מקום.

בן פלגי , מנהל שיווק משתלות יגור מציין כי "החיבור בין שני הגופים לקראת חג ט"ו בשבט הוא אך טבעי: משתלות יגור מומחים בתחום הגינון ובטיפול בניצנים ושתילים רכים באופן ההולם והמקצועי ביותר כדי לגדלם להיות פרחים ועצים יפים ומרשימים”.

גאולה פרידמן, מנכ"לית עמותת " ניצן חיפה " אמרה שהיא שמחה ומודה על ההזדמנות שניתנה לנו, כי קיים חיבור מעניין וסימבולי בין משתלות יגור, כמובילות בתחום הגננות ועמותת "ניצן חיפה" כמובילה ומקצועית בתחום האבחון והטיפול בלקויות למידה. " העיקרון דומה" מוסיפה פרידמן, "זוהי מהות פעילותנו: מאבחנים, מטפחים ומטפלים במקצועיות ובאהבה בפוטנציאל הקיים, כמו ניצן אשר יש לתת לו את התנאים הנאותים וכך לאפשר לכל אחד ואחת פריחה וצמיחה אישית.”

עמותת "ניצן חיפה" פועלת משנות השמונים ולה משרדים ומרכזי טיפול בחיפה ובקרית חיים
http://www.nitzan-haifa.com/