הודעה לעיתונות

סגן ראש עיריית אשדוד בסיורו במיון 'טרם': "משלבים איכות ומצוינות"

סגן ראש עיריית אשדוד ויו"ר ועדת הבריאות ולדימיר גרשוב סייר במיון 'טרם' בעיר והתרשם מקרוב מהפעילות * את המיון פוקדים אלפי אנשים שמבקשים לקבל מענה רפואי מהיר ומקצועי ללא צורך בהגעה לחדר מיון

המהפכה שעשתה 'טרם' בירושלים וברחבי הארץ, מתחילה לחלחל גם לאשדוד וסביבתה.
שמעו של המיון החדש של 'טרם' באשדוד הגיע אף לאוזנו של סגן ראש העיר אשדוד ולדימיר גרשוב ולאחר שגילה את הבשורה שבדבר עבור תושבי העיר, הוא ביקש לחזות מקרוב אחר פעילות המיון.

את סגן ראש העיר ליוו מנהלי המיון בסיורו כשהם מסבירים לו על היתרונות שבטיפול במיון ועל כך שבזכות הטיפול בו נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים שבשפלה והדרום כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם.

לאחר סיור ממושך שערך במקום, הביע סגן ראש העיר ולדימיר גרשוב את התפעלותו מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים. "מתוקף תפקידי כיו"ר ועדת הבריאות בעירייה אני מכיר מקרוב את המרכזים הרפואיים, ואני חייב לציין שב'טרם' משלבים היטב את המצוינות בשים דגש על שירות מהיר".

גרשוב הבטיח לעמוד לימין המיון החדש ולסייע לו בכל הנדרש.

אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-79 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 400 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.