תהלוכה בחגיגות הטימקט בלליבלה ארון הברית- צילום ד'ר בני פירסט
תהלוכה בחגיגות הטימקט בלליבלה ארון הברית- צילום ד'ר בני פירסט
הודעה לעיתונות

Ethiopian Airlines ואתר "למטייל" יוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי לקידום אתיופיה

קבוצת למטייל ממשיכים במסורת שיתופי הפעולה עם לשכות תיירות וחברות תעופה לקידום יעדים אטרקטיביים בעולם

Ethiopian Airlines ואתר "למטייל" יוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי לקידום אתיופיה

• מערכת אתר "למטייל" זיהתה גידול של 30% בכמות הכניסות למידע על אפריקה וגידול של 34% בתכנים על היעד הספציפי- אתיופיה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

• במסגרת שיתוף הפעולה תתקיים תחרות לקהל הרחב, במסגרתה מתבקשים הגולשים להעלות סרטון כשהם אומרים באמהרית: "אני רוצה לטוס לאתיופיה".

• הזוכה המאושר יזכה בזוג כרטיסים לאתיופיה כולל שני לילות באירוח מסורתי, ספא וטיולים מודרכים.

אתר "למטייל" ממשיך במסורת שיתופי הפעולה עם לשכות התיירות וחברות התעופה, לקידום יעדים אטרקטיביים לטיול ונופש ברחבי העולם, בקרב קהל המטיילים הישראלי.

מערכת אתר "למטייל" מבצעת מדידות באופן שוטף הממפות את תנועת הגולשים באתר, על מנת לצְפוֹת מגמות ותחומי עניין חדשים בתחום התיירות, בקרב קהל המטיילים הישראלי.

בשלושת החודשים האחרונים מערכת אתר "למטייל" זיהתה גידול של 30% בכמות הכניסות למידע על אפריקה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, המערכת זיהתה גידול של 34% בתכנים על היעד הספציפי- אתיופיה, באותה התקופה. זיהוי נתון מיוחד זה, דרבן את קבוצת "למטייל" לאתר את חברת התעופה המתאימה והנכונה לשיתוף פעולה, שמטרתו לקדם את היעד הפופולארי החדש.

במהלך חודש פברואר, יזמה רשת "למטייל" שיתוף פעולה עם חברת התעופה Ethiopian Airlines לקידום יעדים נבחרים באפריקה. שיתוף הפעולה כולל ערוץ תוכן מיוחד "סוף סוף אפריקה" באתר למטייל, עם כתבות מגזין מרהיבות על יעדים כגון אוגנדה, מוזמביק ועוד.

כחלק משיתוף הפעולה, תיערך פעילות גולשים לקהל הרחב, שתזכה את הזוכה בפרס אטרקטיבי במיוחד: זוג כרטיסי טיסה לאתיופיה, כולל לינה, יומיים של טיולים מודרכים במוקדים אטרקטיביים באתיופיה ופינוקים נוספים מתנת Ethiopian Airlines.

שיתוף פעולה זה בא כהמשך ישיר לשיתופי פעולה נוספים של למטייל ברשת, עם מדינות נוספות כגון קוריאה, תאילנד, גרמניה ועוד.

לדברי גיל חן, מנהל קבוצת אתרי "למטייל": "קבוצת "למטייל" רואה חשיבות עליונה בקידום יעדים אטרקטיביים ברחבי העולם וחשיפת טרנדים חדשים למטיילים. אחד הדרכים שלנו לחשוף את אותם היעדים, היא בשיתופי פעולה שוטפים שאנו עורכים עם לשכות התיירות של מדינות שונות המעוניינות לפתוח את שעריהן לתיירים מישראל. בחודשים האחרונים, אנו ראינו בקרב קהל המטיילים הישראלי, עלייה בהתעניינות באתיופיה כיעד לטיולים לשנת 2014. שיתוף הפעולה עם Ethiopian Airlines הינו שיתוף פעולה מבורך, שיאפשר לקהל הישראלי, בטיסה ישירה, להיחשף לעולם ומלואו של תרבות, טבע וטיולים, ויעניק חוויה אפריקאית מסוג חדש. בשנים האחרונות שיתפנו פעולה עם מדינות שונות כמו שוויץ, קפריסין, תאילנד, גרמניה ועוד. אנו סמוכים ובטוחים כי נמשיך במסורת ענפה זו בכדי להביא לקהל הישראלי עולמות חדשים שהם ישמחו לגלות, וכן בכדי לקדם את התיירות של אותו קהל ישראלי, במדינות שונות ברחבי העולם".

על מנת להשתתף בפעילות:

  • הגולשים מוזמנים לצלם סרטון קצר בו רואים אותם אומרים "אני רוצה לטוס לאתיופיה!" באמהרית (וודה אתיופיה מדה פאלגלו).
  • את הסרטונים הם יכולים לשלוח לתחרות באמצעות הפייסבוק, האינסטגרם, היוטיוב, המייל או אפילו הוואטצ'אפ (!)
  • הסרטון הכי פרוע ומדליק ייבחר על ידי השופטים ויטיס את הזוכים לאתיופיה!

לינק לעמוד הפעילות: http://bit.ly/ethiopia_lametayel

להלן דוגמאות לסרטונים שהועלו לאחרונה:

https://www.facebook.com/lametayel/posts/10152178101914326

http://statigr.am/viewer.php#/detail/644809042944055484_32607293

אז קדימה, תגידו למצלמה וודה אתיופיה מדה פלגאלו ובהצלחה!

התחרות תתקיים במהלך חודש פברואר, עד התאריך 28.02 בשעה 16:00.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.