הודעה לעיתונות

האם ההריון שלך בטוח?

במהלך הריונה של גילי, התברר כי היא נדבקה ב CMV . לפתע "התהפך " עליה עולמה. מהריון סטנדטי שהיה תקין בפעם הראשונה והתחיל כך גם הפעם, התחילו פתאום בעיות.
הבעיות הובילו את גילי להתייעצות עם מספר רופאים מומחים שונים , על עריכת בדיקות יקרות ללא מימון של קופות החולים , על מנת שתוכל לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורה ועבור העובר שלה.
גילי השקיעה ימים ארוכים כדי לנסות להבין כמה הכל יעלה לה ומה תקבל חזרה. את הזמן והאנרגיות שהשקיעה החליטה להעביר הלאה, לנשים אחרות . כך נולד הרעיון להקים פורטל שמוקדש כולו לצד הפיננסי של ההריון . זאת , בכדי לתת לזוג את הכלים לניהול הכספי של הוצאות ההריון. בפורטל ניתן לראות מה המדינה ממנת , מהם ההחזרים הצפויים מכל קופת חולים, מכל חברת ביטוח ומכל פוליסה.
למרות כל המידע הרפואי הקיים ברשת, אין אף מילה על העלויות, ההחזרים מקופות החולים ומחברות הביטוח. לאורך כל הדרך לא ברור כמה סקירות אולטראסונד והתייעצויות רופאים מגיעות ליולדת. אין מידע - האם ההוצאות יהיו מוכרות או שההוצאות יגיעו לאלפי שקלים ולא יוכרו כמוכרות.

תהליך ההיריון והלידה הוא קסום ונפלא, אך לעיתים הוא גם רווי קשיים, דאגות ואתגרים.
במהלך תקופה זו, שליטתנו ברזי הרפואה המערבית ובז'רגון הרפואה המודרנית עולה פלאים, כשלפתע אנחנו שולטים במונחים ומושגים רפואיים שמעולם לא הכרנו עד היום. וכל זה כשהכול עובר באופן חלק ונינוח...
מה קורה כאשר צריך להתייעץ עם עוד מספר רופאים? מעבר לקשיים הנפשיים, הרי שמדובר בהוצאה כספית ניכרת. גם לאחר החזרים מקופות החולים מדובר בהוצאה שיכולה להסתכם בקלות בכמה אלפי שקלים.

האתר mama2b.co.il מציג בצורה הפשוטה ביותר השוואה בין חברות הביטוח השונות ובין קופות החולים השונות, בכדי לסייע במציאת החבילה המתאימה ביותר– זו שתאפשר לבצע את כל הבדיקות הנדרשות מצד אחד, ותשמור עד כמה שניתן על הכיס, מצד שני.

פרטים נוספים ניתן לראות באתר: www.mama2b.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לימור@נירית ליווי שיווקי ויחסי ציבור.