מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 25/03/2014 14:54
נושא: טכנולוגיה והייטק
לוגו דאסו סיסטמס
לוגו דאסו סיסטמס
הודעה לעיתונות

עתיד התלת ממד עבור מוצרי יוקרה

יצרנית השעונים 4N תציג חווית תלת ממד חדשה בתערוכת באזל וורלד 2014 באמצעות ה- FashionLab של דאסו סיסטמס

כנס השעונים והתכשיטים הבינלאומי BaselWorld2014 ייערך השנה בין ה-27 במרץ ל-3 באפריל. בין החברות השונות המציגות בכנס תהיה גם חברת 4N אשר תציג מיצג בתלת ממד ללא משקפיים, באיכות אולטרה HD, שכולו בנוי מתוכן תלת ממד וירטואלי.

הסרטון הופק הודות לשותפות ארוכת הטווח בין המעצב והבעלים של 4N ובין קבוצת FashionLab מבית דאסו סיסטמס, אשר הביאה את החברה ליישום אפליקציות תלת ממד חדשניות כדי להציג את השעונים שלה, על בסיס טכנולוגיות פורצות דרך.

הסרט האומנותי שיוצג בתלת ממד תוך שימוש בתוכן וירטואלי בדוכן של חברת 4N, נוצר הודות לאפליקציות שפותחו במסגרת ה- FashionLab. היצירה תוצג על גבי מסך מיוחד הנקרא Auto Stereoscopic. מסך זה מאפשר לצפות בתלת ממד ישירות, ללא צורך במשקפי תלת ממד. מסכים מסוג זה מיוצרים על ידי החברה הצרפתית ALIOSCOPY, והוא אחד מהפיתוחים המתקדמים ביותר בתחום התלת ממד והאולטרה HD.

ה- FashionLab של חברת דאסו סיסטמס הוקם בשנת 2012 כאינקובטור טכנולוגי המותאם למעצבים. חזון ה-FashionLab הוא להוות צומת דרכים בין עולם היוקרה ועולם התלת ממד הוירטואלי, תוך שילוב היצירתיות ההנדסית של דאסו סיסטמס עם כושר האמצאה האמנותי והידע התעשייתי של המעצבים. מטרת המעבדה היא ליצור חוויות חדשות בתלת ממד עבור עולם מוצרי היוקרה, האופנה, עבור חברות ייצור שעונים ועוד, אשר ישלבו כלי עיצוב, כלי הדמיה ופלטפורמות שיתופיות הדרושות ליצירת קולקציות שלמות. חברת 4N, ובעליה פרנסואה קוונטין, מייצרת שעוני יוקרה במראה פשוט והייטקיסטי. החברה משתפת פעולה עם דאסו סיסטמס וה-FashionLab מתחילת דרכה

כעת כאמור, הודות לשילוב בין מספר טכנולוגיות חדשניות – הקונספט הייחודי של שעון ההיי-טק 4N-MVT01/D01, והתצוגה הנומרית שלו, יצירת תוכן תלת ממד ריאליסטי באמצעות FashionLab, ומסך התלת ממד ללא משקפיים של חברת ALIOSCOPY – המבקרים יוכלו להיחשף לתמונות תלת ממד מרשימות וייחודיות כפי שלא נראו מעולם.

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.