יום הארגונים לבעלי צרכים מיוחדים

יום ג', 01 אפר' 2014 בשעה 12:00
מיקום: קיריון - קניוני עופר
כתובת: דרך עכו 192 קרית ביאליק (מפה)
משך: 8 שעות
הארוע והדוכנים ברחבת המשביר לצרכן בקיריון
הודעה לעיתונות

יריד ארגונים של אנשים בעלי מוגבלות בקריון לקראת הפסח

ביום שלישי, ה- 1 לאפריל, בין השעות 12:00 ל- 20:00 יתקיים יריד מכירות והסברה של ארגונים לאנשים עם מוגבלות מחיפה והצפון ברחבת המשביר בקריון בקריית ביאליק.
ביריד, המתקיים שבועיים לפני פסח, ימכרו עבודות יד מקוריות של אנשים עם מוגבלות אשר יצירתן מהווה עבורם תעסוקה. כמו כן יקיימו הארגונים דוכני הסברה על השירותים המוצעים במגוון הארגונים למגוון הנכויות.
היריד הוא פרי שיתוף פעולה של אשכול ארגונים לאנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם בחיפה והצפון והנהלת הקריון.

"אין זה מובן מאליו שהנהלת הקיריון הרימה את הכפפה" אומרת שרונה שנהר, מנהלת איל"ן חיפה (איגוד ישראלי לילדים נכים). "מנכ"ל הקיריון, דודו שגיא ומנהלת השיווק, מיכל מאי התגייסו מתוך תחושה של מעורבות קהילתית גבוהה ונעתרו לבקשתנו מתוך תחושה של אחריות חברתית גבוהה כמרכז מסחרי גדול הנטוע בלב הקהילה ועושה אף למענה" , מוסיפה שנהר ואומרת: " עבור הארגונים זו הזדמנות פז לחשוף את מרכולתם ולתת הצצה לקהל הרחב למגוון השירותים אותם הם מספקים במסירות רבה לקהל האנשים עם המוגבלות בכל רצף הגילאים".

אשכול הארגונים לאנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם הינו התארגנות משותפת של כ-20 ארגונים הפועלים בחיפה וסביבתה, הפועל מזה ארבע שנים. עד לא מזמן פעל האשכול בהובלתה של עמותת "מעוף חברתי" ועקב סגירתי הוא פועל כיום באופן עצמאי. פעילות האשכול מהווה קרקע לצמיחת יוזמות חוצות ארגונים ונכויות הנוגעות לפיתוח מודעות ושירותים לחייהם וזכויותיהם של האנשים עם המוגבלות בקרב האוכלוסייה הרחבה.

ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, מנהלת נגישות ישראל צפון נ.י.צ., אחד מארגוני האשכול, מזמינה את קהל המבקרים ביריד להינות משלל פעילויות חווייתיות לכל המשפחה: "הקריון הוא מרכז הקניות המוצלח והפופולרי ביותר באזור ומהווה מוקד משיכה לקהל מגוון בכל הגילאים. עוצמת החשיפה של הקהל הרחב המסתובב בקריון לפעילות הארגונים ולאוכלוסייה בעלת הצרכים המיוחדים תאפשר לנו לחזק את הקשר ולהעמיק את ההסברה והמודעות לשיפור איכות חייהם של האנשים עם המוגבלות והכלתם בחברה".

מוסיפה גאולה פרידמן, מנכ"לית עמותת ניצן חיפה העוסקת בקידום אוכלוסייה בעלת לקויות למידה ,הפרעות קשב וריכוז ותפקוד: "עמותת ניצן מקדמת את האוכלוסיה הפונה לקבל את שירותיה גם בנושא חיזוק הפרט בקהילה ומתוך ראייה חברתית. זו הסיבה שאנחנו נוטלים חלק באשכול ארגוני הצרכים המיוחדים ויחד עם עוד ארגונים לאנשים עם מוגבלות פועלים יחד בעשייה משותפת למיקסום הנגישות ומיצוי פהוטנציאל האישי. ההזדמנות אותה מעניק לנו הקריון מאפשרת לחבר בין הנאות היומיום לבין קהילת האנשים עם המוגבלות הזכאים אף הם לנגישות הולמת".

"אנו מזמינים את קהל באי הקריון להגיע, לחוות ולקנות כי "המתנה היא הנתינה" מסכמת שרונה שנהר.

לפרטים: שרונה שנהר- 0547797888
גילה זמיר - 052-6275666