מפרסם: Biz StoryTelling
תאריך: 13/04/2014 09:50
נושא: מובייל, גאדג'טים
  מערכת בידור ביתית: מסכים מסדרת 73 מציעים איכות סאונד בזכות רמקולים 7 וואט של ONKYO
מערכת בידור ביתית: מסכים מסדרת 73 מציעים איכות סאונד בזכות רמקולים 7 וואט של ONKYO
חיבורי MHL וטכנולוגיית Miracast
חיבורי MHL וטכנולוגיית Miracast
הודעה לעיתונות

AOC משיקה מסכי IPS עם רמקולים ONKYO וחיבורי MHL ו-Miracast

13 באפריל 2014 – AOC משיקה שני מסכים בגודל 23.8 אינץ' (60.4 ס"מ) עם רמקולים עוצמתיים של ONKYO לחוויית שימוש אולטימטיבית. שני הדגמים (i2473Pwm ו- i2473Pwy) מעוצבים בסגנון Razor. הרמקולים מתוצרת ONKYO, בעלי עוצמה של 7 וואט, נמצאים בבסיס המסך. להשלמת החוויה, המסכים מאפשרים להציג תמונות איכותיות מהטלפונים הניידים (אנדרואיד) בזכות חיבורי MHL וטכנולוגיית Miracast.

המסכים, שהושקו באירופה, יגיעו לישראל בעוד מספר שבועות, והחברה טרם פרסמה את המחירים בישראל.


מערכת בידור ביתית:

מסכים מסדרת 73 מציעים איכות סאונד בזכות רמקולים 7 וואט של ONKYO

המסכים מסדרת "73", בעלי פאנל IPS, רזולוציית Full HD, בהירות 250 cd/m², זמן תגובה של (GTG) 5 ms ותאורת LED אחורית.

שני המסכים בעלי חיבורים D-Sub ו- HDMI וכמובן חיבור MHL, המקשר בין הטלפון הנייד (אנדרואיד) למסך, ומאפשר להציג תמונות וסרטונים מהנייד על גבי המסך באיכות גבוהה מאוד. בנוסף, החיבור מאפשר בו זמנית הטענה של הטלפון הנייד.

דגם i2473Pwy מאפשר קישור של הנייד למסך ללא חיבור פיזי, אלא דרך הרשת, בזכות טכנולוגיית Miracast. זה מאפשר ליהנות על גבי מסך גדול באיכות Full HD, מוידאו וגלישה שמופעלים בטלפון הנייד או בטאבלט. שיתוף המשפחה והחברים בסרטונים ותמונות מעולם לא היה כל כך פשוט.

שני הדגמים חסכוניים בצריכת חשמל ואף עומדים בתקני אנרגיה מחמירים, כמו TOC 6.0 ו-Energy Star 6.0. כמו כל המסכים של AOC, גם הדגמים החדשים נהנים מ-3 שנות אחריות.

לפרטים נוספים:

ליית נחשון תקשורת
אודי נחשון
טל': 03-6131101, 054-5532353
[email protected]

AOC International (Europe) B.V.
Prins Bernhardplein 200, 6th floor
1097 JB Amsterdam
Seden Ayyıldız
Phone: +31 20 5046952
E-Mail: [email protected]

אודות AOC
AOC הוא אחד ממותגי מסכי המחשב המובילים בעולם. איכות גבוהה, שירות מצוין, עיצוב אטרקטיבי, מוצרים חדשניים, ידידותיים לסביבה ומחירים תחרותיים – אלה הן הסיבות לכך שיותר ויותר לקוחות ומפיצים בוטחים ב-AOC. מגוון רחב של מסכי AOC זכה במספר רב של פרסים.
AOC היא חברה בת של חברת TPV Technology, יצרנית מסכי LCD הגדולה בעולם. AOC משרתת את לקוחותיה בשווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה של החברה באמסטרדם, והפעילות בשווקים במדינות מזרח אירופה וחבר העמים מנוהלת מהמשרד המקומי בפראג. AOC פועלת, באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים, עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים.
www.aoc-europe.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.