מפרסם: רימון כהן ושות
תאריך: 16/04/2014 17:01
נושא: חינוך, קריירה
הודעה לעיתונות

מנכ"ל חדש למרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן

אורי ליבר מונה למנכ"ל המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן

אורי ליבר נכנס לתפקיד מנכ"ל "המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן". ליבר יחליף בתפקידו את המנכ"לית היוצאת, ניצה מזר, שמסיימת כהונה ארוכה של 19 שנים והובילה את המרכז להישגים מרשימים.
ליבר (42), כיהן בתפקידים בכירים במוסדות חינוך ואקדמיה. בתפקידו האחרון היה מנכ"ל מכללת רידמן ויצר את התוכנית הראשונה מסוגה בישראל להכשרת חוקרים בשיתוף שרותי בריאות כללית לביצור מעמדו המקצועי של התחום. לפני כן, ליבר שימש בתפקיד סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של אוניברסיטת חיפה.
ליבר, תושב הוד השרון (נשוי ואב לארבעה) הוא בעל תואר שני בהצטיינות בפילוסופיה של המדע באוניברסיטת ת"א. הוא משלים בימים אלו את עבודת הדוקטורט באוניברסיטת בן גוריון.
פרופ' דוד מנשרי, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אורי ליבר, שהוא בעל ניסיון רב שנים בניהול ושיווק בעולם האקדמיה. אני בטוח כי הוא יביא מכישרונו וניסיונו הרב למען הצלחת המרכז וקידומו".

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (CLB), פועל זה 19 שנים ובמסגרתו לומדים כ-2,000 סטודנטים מידי שנה. המרכז האקדמי מכשיר את הדור הבא של מובילי הדעה בישראל, הוקם ברוח של חדשנות, מתוך ראיה גלובלית של אתגרי המאה ה-21. במרכז האקדמי למשפט ולעסקים אשר הפך במרוצת השנים למוערך באקדמיה ובמגזר הפרטי, פועלים בית הספר למשפטים לצד בית הספר למנהל עסקים, ובמסגרתם מתקיימים החוג למשפטים, החוג למנהל עסקים והחוג לחשבונאות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רימון כהן ושות.