ניסני ברכב הכתום עוקף את ג'ק דניס
ניסני ברכב הכתום עוקף את ג'ק דניס
רוי ניסני
רוי ניסני
הודעה לעיתונות

במוקה מוטור ספורט מחפשים הנוסחה

פתיחת העונה השנייה של נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני, באליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3, הייתה בסימן בעיות קליטה של המנוע ותיבת ההילוכים החדשים

מהנדסי קבוצת Mucke Motorsport לא הצליחו לפצח את הנוסחה שתאפשר לרוי ניסני ולשני חבריו לקבוצה, פליקס רוזנקוויסט ולוקס האור, להפיק את המרב מהמכוניות שעברו שינויים העונה , עם מנועים וצמיגים חדשים ושינויים בגיר . עיקר הבעיה היא בישורת, שם לא מצליחים הנהגים לפתח את המהירות הנדרשת , דבר שגרם לתנאי פתיחה נחותים של שלושת נהגי הקבטצה מול יתר המתחרים בסבב. המהנדסים עסקו בסוף השבוע בהתאמות, כאשר בכל מרוץ ניסו לבצע את ההתאמה הנכונה ודומה שהם עדיין לא מצאו את הנוסחה שתאפשר לנהגים להפיק את המירב על המסלול.

26 נהגים התייצבו היום בצהרים במסלול בסילברסטון שבאנגליה, למרוץ השלישי של העונה. ניסני התייצב על המקום ה-23 בגריד. למרות הנחיתות הטכנית,ניסני פתח טוב וכבר בזינוק טיפס למקום ה-19 . בהמשך התקדם למקום 15, אבל אז הדרדר עד למקום ה-18, בעיקר בשל חוסר היכולת לפתח מהירות ביישורת הארוכה של המסלול בסילבסרסטון. עד לסיום ניסני שיפר מיקומים בעיקר בשל עקיפות בשיקיין וחסימות של ניסיונות תקיפה, וסיים במקום ה-16.

בשבת התקיימו עוד שני מרוצים . בראשון בהם ניסני התייצב שוב על המקום ה-23 בגריד, למרות הנחיתות הטכנית ביצע עקיפה מרשימה על האיטלקי ריקרדו אגוסטיני ובהמשך עקף גם את ג'ק דניס הבריטי בדרך למקום ה-20.

במרוץ השני של הסבב הוא פתח במקום ה-21 בגריד. בהקפה השנייה הוא נאלץ לבלום כדי לצאת בשלום מהמפגש עם הבריטי ריצ'ארד גודארד, האחרון מנע מניסני לעקוף, כשהוא "סוגר את הדלת'', כתוצאה מכך גודארד עף אל מחוץ למסלול וסיים את המרוץ מוקדם מהצפוי.

ניסני המשיך לתקוף, ובהקפה התשיעית כבר טיפס למקום ה-18, אלא שאז הונפו דגלים צהובים, ניסני לא הפחית מהירות ונענש במעבר דרך רחבת הטיפולים, שגרמה לו לרדת אל המקום ה-25. בשמונה ההקפות האחרונות ניסני חזר וטיפס אל המקום ה-22, כאשר בחמש ההקפות האחרונות הוא ניהל קרב חסימות ומנע מהאיטלקי ריקארדו אגוסטיני מלעקוף.

מהנדסי הקבוצה ימשיכו לחפש פתרונות עד למרוץ הבא ב-3 במאי במסלול הוקנאיים שבגרמניה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי - ייעוץ תקשורתי.