מפרסם: Biz StoryTelling
תאריך: 22/04/2014 10:36
נושא: גאדג'טים
Philips 3D Gioco
Philips 3D Gioco
הודעה לעיתונות

מסך Ambiglow של פיליפס לצפייה בסרטים וגיימינג: בקרוב בישראל

אפריל 2014 – שימוש במסך 3D לסרטים ומשחקים מעניק לצופים חוויית צפייה מהנה ותחושה שהם לוקחים חלק בהתרחשות שעל גבי המרקע. חברת MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה המשווקת בלעדית את מסכי המחשב של מותג פיליפס, עומדת להציע בישראל את המסך החדש Philips Gioco 278G4 3D – מסך LCD בגודל 27 אינץ ובעל טכנולוגיית Ambiglow שפיתחה פיליפס, המאפשר חוויית צפייה איכותית ומרהיבה בשלושה מימדים ומצליח להחיות משחקים וסרטים.
כדי להפיק את המירב מטכנולוגיית ה-Ambiglow, יש להציב את המסך במרחק של כ-15 ס"מ מהקיר או משטח חלק אחר. יש לכבות את האורות בחדר ולכוון את תאורת נורות ה-Ambiglow בהתאמה אישית. אם רוצים להשתמש במחשב לצרכי עבודה, ניתן בפשטות לכבות את הנורות והמסך יעבור למצב של תצוגה רגילה.

טכנולוגיות מתקדמות לצפייה נוחה יותר: Smart Bias ו- AH-IPSכדי להשיג חוויית צפייה קולנועית טובה, הבחירה הנכונה היא לצפות במסך בחדר חשוך, אבל צפייה ממושכת בחושך אינה מומלצת לעיניים. כדי להתמודד עם הבעיה הזו, ניתן להפעיל את ה-Smart Bias הקיים במסך. הטכנולוגיה המתקדמת הזו מאפשרת איכות תמונה מצוינת ומפחיתה את התאמצות העיניים בעת צפייה ממושכת, ללא פגיעה באיכות הצבעים של התמונה. המסך החדש של פיליפס כולל גם פאנל חדישAH-IPS אשר מצטיין ברמת דיוק צבעים משופרת וצבעים עזים ומאפשר מגוון זוויות צפייה.
מהיר ובעל חיבור 3D
המסך כולל אפשרויות לחיבורי HDMI כולל 3D ומאפשר צפייה בסרטים ומשחקים ברזולוציה גבוהה מאוד. משקפי ה- 3D אינם מצריכים חיבור למסך או בטריות, וחיבור ה-USB 3.0 מאפשר להגביר את מהירות התגובה פי 10 יותר מאפשר חיבור USB 2.0 סטנדרטי. עם זאת, המסך יכול כמובן לפעול גם במצב של 2D רגיל.
על מנת להבטיח חוויית משחק אופטימאלית, מסך Gioco278G4DHSD 3D מאפשר גישה מהירה לתפריט התצוגה על המסך, OSD, עם מבחר מצבי הפעלה: מצב FPS (First Person Shooting), המאפשר למשתמשים לראות אובייקטים נסתרים באזורים חשוכים, מצב "Racing", מתאים את המסך למהירות תגובה מהירה, ומצב RTS (Real Time Strategy) המאפשר להבליט אזורים מסוימים.
עיצוב מינימליסטי
העיצוב המינימליסטי של דגם Gioco 278G4 3D מעניק לו מראה מתוחכם. המסך בעל פאנל טכנולוגי מתקדם, והסטנד של המסך מעוצב ואלגנטי ומוצע בצבע ברונזה כהה או שחור.
דגם Gioco 278G4DHSD 3D יגיע לישראל בעוד מספר חודשים, אולם מסך Ambiglow מדגם C4QHSN 278, בעל מפרט דומה ללא מערכת ה-3D צפוי להגיע לישראל בשבועות הקרובים וישווק ברשתות באג ואייבורי.
מחיר משוער לצרכן: 2,099 שקל.

למידע נוסף, ניתן להיכנס ללינק הבא:
www.lcdmonitors.philips.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.