הודעה לעיתונות

פלייקסט של קסניה השיקה לראשונה בעולם: שירות משחקים עתירי גרפיקה בענן עבור גיימרים - בחיבור אינטרנטי לטלוויזיה

ענת סגל, מנכ"ל קסניה: "זוהי השקה ראשונה מסוגה של משחקי טלוויזיה מדורגים AAA על גבי הענן, הפותחת בפני מיליוני גיימרים מכל העולם ובארה"ב בפרט, את האפשרות לצרוך משחקי פרמיום הזמינים כיום רק באמצעות קונסולות המשחקים"

קסניה ונצ'ר קפיטל, (ת"א: קסנה), מודיעה על אבן דרך משמעותית לחברת הפורטפוליו פלייקסט. פלייקסט השיקה שירות משחקי טלויזיה איכותיים, עתירי גרפיקה אשר פונים לצרכני משחקים בכל העולם ובארה"ב בפרט באמצעות המכשיר של Ouya המאפשר חיבור אינטרנטי Over The Top לטלויזיות, יחד עם פורטל משחקים.

ענת סגל, מנכ"לית קסניה: "זוהי השקה ראשונה מסוגה של משחקי טלוויזיה מדורגים AAA על גבי הענן, הפותחת בפני מיליוני גיימרים מכל העולם ובארה"ב בפרט, את האפשרות לצרוך משחקי פרמיום הזמינים כיום רק באמצעות קונסולות המשחקים".

פלייקסט הינה חברת שירותי משחקים מבוססי-ענן היחידה בעולם עבור חברות כבלים וספקי IPTV. החברה מספקת גישה למרבית משחקי הטלויזיה המובילים בעולם באמצעות מודל הפצה אטרקטיבי, לרבות מנויים חודשיים. השירות של פלייקסט שהושק באופן מסחרי בשנת 2011 משרת מאות אלפי משתמשים של מנויי טלוויזיה בצרפת, פורטוגל וקוריאה. השקת השירות עבור המכשיר של Ouya הינה הפעם הראשונה ששירות המשחקים שלה זמין בצפון אמריקה.

קסניה היא חברת השקעות ישראלית ציבורית המפעילה חממה טכנולוגית מופרטת ומתמחה בהשקעה בחברות ומיזמים בתחומי המכשור הרפואי וה-IT (טכנולוגית מידע). מחזיקה בפורטפוליו של 12 חברות פעילות בשלבי בשלות שונים בתחומי האינטרנט והמדיה, תקשורת, מכשור רפואי ופארמה. לחברות בפורטפוליו טכנולוגיות ייחודיות עם קניין רוחני עמוק, מרביתן פיתחו מוצרים ייחודיים הנמכרים בשווקים הגלובליים, הגיעו לשותפויות אסטרטגיות עם חברות גדולות בתחום, לרבות הסכמי שיווק, הפצה וכן השקעה ישירה. החברות בפורטפוליו של קסניה גייסו עד היום סכומים מצטברים של למעלה מ- 280 מיליון שקלים ממשקיעים מובילים בארץ ובחו"ל והגיעו לשווי מצטבר (לפי סבבי השקעה אחרונים) של למעלה מ – 580 מיליון שקלים.

החברה ביצעה עד היום שני אקזיטים בשנים 2012 ו – 2013, הראשון, מכירת חברת ארכוס בה החזיקה 35% בעת המכירה, לחברה קנדית תמורת כ – 100 מיליון שקלים, והשני, מכירת אחזקותיה בחברת סמנג'.

לחברה שותפויות אסטרטגיות עם גופי השקעה וחברות מובילות מהתעשייה בארץ ובעולם, וועדה מייעצת הכוללת אנשי מפתח בתחומי פעילותה, ועם בעלי מניותיה נמנים גורמים מובילים בשוק ההון ובתעשייה בישראל.

קסניה מציגה החזקות בשווי מצטבר (חלק החברה) של 23.7 מיליון דולר על פי שווי גיוס אחרון בכל אחת מחברות הפורטפוליו. בין ההחזקות הבולטות של החברה:
סופרפיש – מנוע חיפוש ויזואלי אינטרנטי על מעל 80 מיליון משתמשים.
פוליפיד – פלטפורמה לשחרור מקומי, מושה ומבוקר של מגוון תרופות למספר רב של אפליקציות לרבות אורתופדים, שתלים דנטליים, סרטן עצם ועוד.
פלייקאסט – פלטפורמה טכנולוגית למשחקי רשת. בבעלותה הסכמים לשיתוף תכני מדיה עם המותגים המובילים בתחום כגון: Capcom, Atari, Sega ו – Disney.
סאגונה – תוכנה המבצעת mobile caching להקלת העומס ברשתות סלולריות עקב תעבורה הולכת וגדלה של תכני וידיאו ותמונות ברשתות אלו.
אורתוספייס – שתל בלון מתכלה לטיפול וזירוז החלמה בתסמונת "כתף קרועה" (Rotator Cuff Syndrome). ארתוקאר ביצעה השקעה אסטרטגית בחברה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- TheInvestor – Real PR/IR Action.