בי יוניק קיץ 2014. צילום איתן טל
בי יוניק קיץ 2014. צילום איתן טל
בי יוניק קיץ 2014.  צילום איתן טל
בי יוניק קיץ 2014. צילום איתן טל
בי יוניק קיץ 2014.  צילום איתן טל
בי יוניק קיץ 2014. צילום איתן טל
הודעה לעיתונות

קולקציית קיץ 2014 של מותג ההנעלה בי יוניק

שטוחות או על עקבים? סנדלים או נעליים סגורות? PIP TOE או שבא לך שכל האצבעות יבצבצו? אין אישה שלא אוהבת נעליים וזו עובדה!

מותג ההנעלה בי יוניק מציג קולקציית קיץ צבעונית, נשית, עדכנית ומגוונת. קולקצייה הנוגעת במיטב הטרנדים החמים לעונה ונותנת מענה במגוון רבדים.

מגמות אופנת הנעליים לקיץ הקרוב עפ"י בי יוניק:

צבעוניות עזה - הטרנד הצבעוני, שהחל כבר בעונה הקודמת חוזר אלינו גם העונה לסיבוב נוסף, נועז יותר וצבעוני במיוחד. בקולקציית הקיץ של מותג ההנעלה בי יוניק שילבו את כל קשת הצבעים ויצרו מראה חי ושמח. בעונה הקרובה הצבעים יהיה בוהקים, תוססים ומרגשים, החל מכחול, צהוב, כתום, ירוק, צבעי גלידה, זהב, כסף ועוד. הצבעוניות משתלבת במגוון רחב של דגמים, החל מסנדלים שטוחים, נעלי רוקי, נעלי עקב גבוהים ועוד ליין רחב של דגמים שיתאימו ליום ולערב.

צבעי פסטל - צבעי הפסטל הם בהחלט הצבעים הלוהטים של העונה והם נראים נהדר על כל גוון עור, הם מחמיאים ונשיים וקל מאוד להתאהב בהם, הם מלאי חיים ומעניקים מראה עכשווי וטרנדי.
גם בקיץ הזה יישרה רשת בי יוניק קו עם צבעי הקיץ שיבלטו וייצרה ליין פריטים בצבעים המתקתקים: טונים שונים של ורוד עדין, ניוד, צהוב לימוני, מנטה, אפרסק, סגול לילך, ירוק-אפרפר, אדום כתמתם, ירוק סלדין, תכלת בייבי. צבעי עוגיות המקרון בוורוד זרחני מעט, ירוק פיסטוק, תכלת שמיים, קרמל, כתום, סגול ועוד.

סנדלים בהשראת נעלי נוחות – סנדלי הנוחות שמזוהים בדרך כלל עם אלו שנוהגים לצאת לחיק הטבע מגיעים גם לרחובות העיר. הקיץ הזה סנדלי הנוחות יגיעו גם לרגליהן של הפאשניסטיות הגדולות. רשת בי יוניק מציעה מגוון רחב של סנדלי נוחות עם סוליה עבה במגוון רחב של צבעי קיץ מרהיבים ביניהם צהוב לימוני, אדום בוהק, ירוק דשא, כחול רויאל ועוד.

קבקבי עץ – קבקבי העץ משנות ה-80 חוזרים לנקוש בקיץ הקרוב ולעשות הרבה רעש! רשת בי יוניק משיקה את הליין הטרנדי במגוון דגמים ובצבעים קייצים.
קולקציה לבנה - כמו בכל שנה, עונת הקיץ מסמלת את פתיחת עונת החתונות. ברשת ההנעלה בי יוניק, משיקים גם השנה ליין נעליים בגווני לבן, זהב וכסף במגוון רחב של עיצובים וסגנונות שיתאימו לכל כלה נרגשת וסגנונה האישי. החל מנעלי עקב, סנדלים שטוחים במראה קליל, נעלי פיפטואו עם עקב נמוך למראה אורבני ושיקי ועוד.

טווח מחירים:
199-599 ₪

ניתן להשיג:
תל אביב- אבן גבירול 179, תל אביב- שנקין 26, תל אביב- דיזנגוף 114, גבעתיים – וייצמן 14, מודיעין- חטיבת גולני 9, פתח תקווה – העצמאות 65.
סניפים חדשים!!!רמת גן- קניון איילון , רחובות- רח' הרצל 202
נעלי בי-יוניק משווקות לחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לרשימת החנויות המלאה:[ www.b-unique.co.il]

צילום קמפיין: איתן טל
היתר פרסום ללא תמורה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוז רוה ייצוג ויחסי ציבור.