פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
הודעה לעיתונות

קולקציית קיץ 2014 של רשת העין השלישית

רשת העין השלישית משיקה את  קולקציית אביב-קיץ 2014

רשת העין השלישית  מציגה קולקציית אביב-קיץ 2014 בהשראת המהפך הגדול שהיא עוברת בשנים האחרונות.
רשת העין השלישית חוגגת השנה 14 שנים להיווסדה. הרשת, שהחלה את דרכה בתעשיית האופנה בהודו הפכה עם השנים למובילת הבוהו שיק בישראל, סגנון המחבר בין הטבע לאורבניות ומשלב בין יתרונות האופנה המערבית לזו המזרחית.

קולקציית אביב-קיץ 2014 של הרשת מסמלת בדיוק את השינוי הגדול וכוללת מגוון רחב של גזרות ועיצובים המשלבים את הקלילות שבטבע עם האופנה העירונית.
הפריטים מאופיינים מצד אחד בפשטות, זרימה וצבעוניות ומצד שני שילוב של איכות, מקצועיות ישראלית ומיטב הטרנדים הצפויים בעולם האופנה, אך עם זאת, נשארה הרשת נאמנה לקו המוביל אותה לאורך השנים, כך נוצרה קולקציה עכשווית המורכבת מסגנון ייחודי, בדים קלילים במגוון גזרות וצבעים במחירים נוחים.
בקולקציה ניתן לראות דוגמאות והדפסים גראפיים מאסיביים, הדפסים גאומטריים, קולאז'ים של צבעים, הדפסים פרחוניים, הדפסים שבטיים, ריקמות והדפסים עם נגיעות אתניות המשולבים בשמלות וחצאיות באורכים שונים, חולצות, עליוניות וטוניקות.
ליין שמלות וטוניקות בהשראת גלביות – עם כניסתם של פריטי האוברסייז מצאה את דרכה הגלביה אל ארונן של הפאשניסטיות האמיצות כבר בקיץ שעבר והמשיכה אל תוך העונה הקרובה. היא נוחה, מאווררת ונחשבת לפריט אופנתי עם אמירה. ליין השמלות והטוניקות בהשראת גלביות של הרשת מאופיין בצבעוניות קייצית וכולל שילובי צבעים של צהוב, כתום, סגול, כחול ועוד. ההדפסים נעים בין סגנונות שונים ביניהם הדפסי רטרו, הדפסים גיאומטריים ועוד.
את ההדפסים הגיאומטריים/גרפיים וכן הדפסי רטרו ניתן לראות בקולקציית הקיץ בשמלות וטוניקות בגזרות קלילות המחמיאות לגוף האישה.

גם את ההדפסים השבטיים/אתניים ניתן למצוא בפריטים בקולקציה החדשה: בשמלות מקסי, שמלות מידי, חצאיות וטוניקות.

הפרחים שנראו על מסלולי התצוגות של המעצבים הנחשבים בעולם, מופיעים בקולקציה של הרשת בשלל פריטים מעוטרים בפרחים בצבעים עזים ובוהקים או בגווני פסטל עדינים ובהדפסי פרחים גדולים לצד פרחים קטנים ובריקמות פרחים – העיקר שיהיה מראה מלבלב.
שילובי קרושה, ריקמות ותחרה נראים בפריטים שונים בקולקציה ומעניקים מראה רומנטי ורך.
חצאיות המקסי הוכתבו כטרנד שהולך לכבוש את העונה החמה והוכתרו כחצאית המידי החדשה, רשת העין השלישית המשלבת את החצאית הארוכה בכל קולקציה, מציגה ליין חצאיות מקסי מגוון המגיע בהדפסים, צבעים ובדים שונים המותאמים לעונת הקיץ.

חיתוכי הלייזר שכבר בעונות קודמות נראו בקולקציות הבולטות, נכנסו בסערה לקולקציית הקיץ של הרשת ויוצרים אשליה של בד התחרה.

עוד בקולקציה ניתן למצוא פריטי בייסיק הכוללים חולצות ושמלות בצבעוניות המאפיינת את הרשת.
קולקציית קיץ 2014 כוללת גם קולקציית ערב המותאמת לאופי הרשת. בקולקצייה ניתן לראות שמלות מקסי אלגנטיות, שמלות מידי בצבעי הקיץ וחולצות המשלבות בדים שקופים ותחרה.
בקולקציית הקיץ בחרה הרשת לעשות שימוש בבדים קלילים, רכים, נעימים וטבעיים כמו ויסקוזה, כותנה, ריון ופריטים המשלבים משחקי שקיפויות מבדי שיפון, תחרה ועוד.
הגזרות שמאפיינות את אופנת הבוהו שיק משלבות אתניות עם פוסט-היפיות בורגנית וכוללות שמלות רחבות, פריטי אובר סייז, גזרות A, חצאיות ושמלות בגזרת מקסי אוורירית ועוד. הגזרות נוחות וקלילות והעיצובים משלבים גזרות המחמיאות לקווי המתאר הנשיים, מבליטים את החלקים היפים בגוף האישה.
הגוונים שישלטו בקולקציה בקיץ הקרוב: בריק, אדום, סגול, ורוד, ניוד, ירוק, כחול, טורקיז ועוד.
ייצור ישראלי - הרשת מעסיקה מעצבי אופנה ישראלים מן השורה הראשונה, עיצוב הבגדים נעשה בישראל וקרוב ל 70% הוא תוצרת הארץ.
טווח מחירים
39-269 ש"ח

את קולקציית קיץ 2014 נבחרה להוביל השחקנית גאלה קוגן.
הבחירה בגאלה הייתה מתבקשת וטבעית מסבירה ליאת אורבך מנהלת שיווק ומבעלי הרשת, "חיפשנו פרזנטורית שמביאה איתה ערכים שמתאימים לערכי הרשת. גאלה קוגן מסמלת ערכים של יצירה, חופש, נשיות ועוצמה בדיוק הערכים אליהם אנחנו מכוונים. גאלה שהגיעה מהמושב אל העיר הגדולה מסמלת את המהפך שעוברת הרשת בשנים האחרונות בהפיכתה לנגישה לנשים באשר הן, נשים עוצמתיות, כאלה שחושבות מחוץ לקופסא" היא מוסיפה. ״כבר בפגישה הראשונה עם גאלה היה חיבור מעולה והיה ברור לשני הצדדים שזה יגמר בחתימה. אנחנו שמחים וגאים שגאלה קוגן תשמש פרזנטורית בעונות הבאות" מסכמת אורבך.

ניתן להשיג ברשת חנויות העין השלישית ברחבי הארץ:
תל אביב - מתחם שוק הפשפשים יהודה מרגוזה 11. תל אביב - חנות הדגל שנקין 7. משמר השבעה - חנות המפעל, כניסה דרומית. רחובות - הרצל 198.  כפר סבא - קניון ערים. כפר סבא -  קניון G . רעננה - אחוזה 124. נהריה - קניון נהריה. אום אל פאחם - כביש ראשי. צמח - מתחם מול כנרת, צומת צמח. חיפה - שדרות מוריה 13, חיפה – סיניון, מרכז הקונגרסים, גן שמואל - מתחם פאואר סנטר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוז רוה ייצוג ויחסי ציבור.