פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
הודעה לעיתונות

קולקציית קיץ 2014 של רשת רמי לי


רשת אופנת ההיריון Ramilee מציגים:
קולקציית קיץ אופנתית!

רשת Ramilee מציגה קולקציית אביב- קיץ 2014 עם מיטב הטרנדיים לעונה הקרובה
רשת אופנת ההיריון Ramilee ממשיכה לספק ללקוחותיה ההריוניות קולקציה מגוונת ורחבה בעלת דגש רב על הטרנדים החמים של העונה והתאמת הסטייל לאישה ההריונית. רשת האופנה Ramilee שמה לעצמה כמטרה לחבר בין הטרנדים המובילים בעולם האופנה לבין הגזרה ההריונית, ובכך לייצר קולקציה אופנתית המותאמת לגופה של האישה ההריונית.

קולקציית אביב-קיץ 2014 של חברתRamilee  מציגה את הטרנדים הבולטים לעונה הקרובה:

פלטת צבעים, הכוללת קשת רחבה של צבעים. החל מצבעי הסביב של שחר, לבן, כחול ואדום ועד לצבעים עזים של צהוב, כתום וירוק. מנגד מציגים ברשת פלטת גוונים רכים, הכוללים את צבעי הפסטל: ורוד, סגול לילך, טורקיז, תכלת ועוד.

טרנד פרחוני- בקולקציית הקיץ של הרשת נוכל למצוא מגוון רחב של שמלות קלילות וחולצות רומנטיות בשילוב של פרינט הפרחים והעלים השאובים מעולם הטבע. שילוב של פרינטים פרחוניים במגוון צבעים, שימושים בפרחים קטנים למראה רומנטי ופרחים גדולים בצבעים חזקים למראה קייצי וקליל.

טרנד גיאומטרי-אתני- הטרנד שממשיך לכבוש גם העונה את ארוננו, במקביל לתצוגות הנחשבות בעולם, מציג צבעוניות חזקה, עיצובים ססגוניים ושילובים של פרינטים גאומטריים במראה אתני שבטי.

פרינטים מעולם הספורט הם אחד הטרנדים החזקים ביותר לעונה הנוכחים. שילוב של אותיות ומספרים על חולצות T. בקולקציית הקיץ של הרשת ניתן למצור מגוון חולצות עם הדפסי אותיות ומספרים, במראה קליל עד גרנדג'.

טרנד השחור-לבן, שממשיך איתנו מהקיץ אשתקד. את שילובי הצבעים אלו ניתן לראות בדיטיילים, בגימורים קונטרסטיים, חיתוכים מעניינים, שילוב של אביזרים וטקסטורות שונות: פסים, פרחוני, נקודות.שילוב זה משרה מראה אלגנטי וטרנדי גם לאלו שלא מעזות ללבוש צבעים נועזים.

טרנד נוסף לעונת הקיץ הוא מראה ההלבשה התחתונה. בקולקציית הקיץ תוכלנה למצוא ליין של שמלות וחולצות הנוגעות בטרנד זה. שילובים שונים של תחרות, שימוש בבדים נשפכים, בדי משי וסטן היוצרים תחושה של לנז'רי ומספקים מראה רומנטי.

קולקציית הג'ינסים- Ramilee משקיעים רבות בקולקציית הג'ינסים הידועה ומביאים לאישה ההריונית את הגזרות, הטיפולים, הצבעוניות והחומרים הנכונים והטרנדים ביותר.
העונה נראה שימוש בג'ינסים בהירים ביותר, לצד גוונים כהים המתאימים לקיץ. הקיץ הזה המראה הג'ינסי גולש גם לפריטים אחרים: שורטים בגזרות שונות ואורכים שונים, חצאיות ג'ינס, שמלות וטופים מבדי טנסל קלילים עם שטיפות וטיפולים למראה ג'ינסי.

קולקציית ערב- כמו בכל עונה, Ramilee ממשיכה לתת מענה גם בקטגוריית הערב ומציאה ליין שמלות ערב נשיות וקלאסיות, העשיות בדים רקים ונעימים עם שילובים שונים של תחרות, בדי שיפון ותיכשוט עדין ורומנטי.
בנוסף לטרנדים השונים בכל עונה, רשת Ramilee ממשיכה לתת מענה לקו הקלאסי והנקי שלה ומציגה מגוון פריטים על זמניים היכולים לשמש אותך ללא כל קשר לטרנדים המשתנים.

טווח מחירים: טווח מחירים: 99-299 ₪
להשיג בכל אחד מ-27 סניפי הרשת לפרטים נוספים : 09-9545656 או באתר הרשת: www.rami-lee.co.il
לפרטים נוספים ניתן לפנות להילה: 052-4809056

Rose Raveh שטרן 96, קרית אונו | טל: 03-7161137 | נייד: 0505949912
מייל: [email protected], [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוז רוה ייצוג ויחסי ציבור.