הסטארט-אפ הישראלי ‪ARTsys360‬
הסטארט-אפ הישראלי ‪ARTsys360‬
הודעה לעיתונות

הסטארט-אפ הישראלי ‪ARTsys360‬ יחשוף בוועידת החדשנות Mixiii 2014 מיקרו רדאר תלת-מימדי היכול לסייע בוויסות התנועה

טכנולוגיה חדשה שפותחה בטכניון ונרשמה כפטנט, מאפשרת לייצר מיקרו רדאר קל משקל, חסכוני באנרגיה, מדויק, הסורק באופן תלת-ממדי ב-360 מעלות, לזיהוי ועקיבה אחר מטרות אדם ורכב

הסטארט-אפ הישראלי ‪ARTsys360‬ יחשוף לראשונה במסגרת תערוכת Mixiii2014, ועידת החדשנות של ישראל, שתפתח בתל אביב ב-20 במאי, רדאר קומפקטי, אשר אינו רגיש לתנאי מזג אויר או תאורה, הצפוי להשתלב בשוק האבטחה העולמי. הטכנולוגיה החדשה, מבטיחים המפתחים, מאפשרת אמינות גילוי גבוהה יותר במחיר נמוך יותר.
בהתבסס על טכנולוגיה אשר פותחה בטכניון, המכ"מ התלת-מימדי מאפשר כיסוי רציף של360° . המוצר אמור להשתלב בשוק האבטחה העולמי שמתעתד לגדול ל- 16.3 מיליארד דולר בשנת 2017. למוצר מספר ישומים: בשלב הראשון יתמקדו בחברה בשוק אבטחת המתקנים והגדרות, הנמצא בביקוש תמידי. שוק שני אליו יתועלו יכולותיה של המערכת הוא שוק ה ITS - - שוק מערכות תחבורה חכמות - בשוק זה מציעה החברה לשלב את הרדאר במערכת הרמזורים, ולהפוך את הרמזור לרמזור "חכם", המתאם אור ירוק על בסיס עומסי התנועה בכל כיוון, במחיר שהוא 5% מהעלות הנוכחית של הפיכת רמזור לאדאפטיבי.

לאור אתגרי האבטחה ההיקפית של ימינו, מערכות מכ"מ מהוות פתרון אופטימלי למערכי אבטחה מורכבים- הן מציעות ביצועים עילאיים של פעולה בכל מזג האוויר, הסתברות גילוי גבוהה וקצב אזעקות שווא נמוך, אבל, בשל עלויות רכישה, מימדים פיסיים ועלויות אחזקה, היקף השימוש בהם נמוך. לאור פער זה, פיתחה חברת ARTsys360 הישראלית תוך שימוש בטכנולוגיה שפותחה בטכניון את ה- RS360-400 , מיקרו-מכ"מ תלת מימדי בפריסה מהירה ועלות נמוכה לזיהוי ועקיבה אחר מטרות אדם וכלי רכב. לרדאר טווח גילוי של 400 מטר לאדם ועד 1000 מטר לרכב, משקלו נמוך מ-2 ק"ג והוא בעל יכולת לשלב מידע ממספר חיישנים.
‏ARTsys360 הוקמה באפריל 2013 על ידי שלושה מייסדים: מאיר זורע, אמיר ברלד וארז בן ארי, על בסיס הפיתוח של ארז בן ארי, סטודנט בפקולטה לפיזיקה בטכניון שזכה בפרס הראשון בתחרות ע"ש יהורז כשר לפרויקטים מצטיינים בהנדסת חשמל ובמקום הראשון לחדשנות טכנולוגית בתחרות של הטכניון. הסטארט אפ קיבל זכות שימוש בלעדית על הפטנט מהטכניון, ולטכניון אחוזים בו. באחרונה, זכתה החברה במענק מהמדען הראשי של משרד התמ"ת על סך 3 מיליון שקלים. בימים אלה עוסקים בחברה בפיתוח אב טיפוס ובסבב ראשון של גיוס הון הנדרש לצורך המשך פיתוח ושיווק המוצר.
‏Mixiii 2014 הוא האירוע המרכזי והגדול ביותר בישראל עבור תעשיות ההייטק והביומד. השנה, שלושת האירועים השנתיים המרכזיים של ענפי התעשייה החמים בישראל, כנס ותערוכת ההיי-טק של IATI, כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל וכנס המדען הראשי במשרד הכלכלה, חוברים לאירוע מרכזי אחד - MIXiii - שייערך בתאריכים 20-22 במאי 2014 בגני התערוכה, תל אביב. לאירוע צפויים להגיע כ- 6,000 איש, הכוללים בין היתר, מדענים, חוקרים, יזמים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים וכן גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל ומשלחות.

למידע נוסף:
‏www.mixiii.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.