מפרסם: ויינר תקשורת
תאריך: 21/05/2014 12:33
נושא: רכב
קרוואן מדגם קומפאקט. צילום חברת kipcaravans
קרוואן מדגם קומפאקט. צילום חברת kipcaravans
דגם קומפאקט נגרר. צילום חברת kipcaravans
דגם קומפאקט נגרר. צילום חברת kipcaravans
הודעה לעיתונות

מותג הקרוואנים ההולנדי המוביל בעולם KIP בדרך לישראל

קבוצת "קינן" חתמה בסוף השבוע על חוזה קבלת זיכיון בישראל של מותג הקרוואנים ההולנדי KIP. מנהלי חברת KipCaravans בחרו בדורון קינן לייצגם בישראל לאחר סינון של מתעניינים רבים.

"הדרישה לקרוואנים עלתה בשנה האחרונה לשיא חסר תקדים בישראל". כך מעריך דורון קינן, מנכ"ל ובעלי חברת "קינן קמפינג", מקבוצת "קינן" שמצפה שימכרו כ-150 קרוואנים עד סוף 2014 מסוג KIPבישראל, שזהו המותג המתאים ביותר לישראלים. זול, איכותי וקומפקטי, כשלאחרונה נראה כי המודעות לקרוואנים וציודים נלווים צוברת תאוצה.
מתחם הקרוואנים והמכירות נמצא בהוד השרון, ברח' ההכשרות 98, בשטח השייך לקבוצת "קינן" המנהלת את חברות "קינן קמפינג" ו"קינן אנרגיה" הקיימות כ-15 שנה בתחום. חברת "קינן קמפינג" מקבוצת "קינן" בבעלותו של דורון קינן, בעלת ותק של 21 שנה בתחום, הינה חברה צעירה ודינמית ומובילה בישראל שדואגת להביא את המחר בכל מה שקשור בקרוואנים ניידים , יאכטות ,ציוד לג'יפאים וציוד קמפינג ייחודי.

החברה מעניקה ללקוחותיה בית ומידע בכול הקשור לפתרונות וציוד לקרוואנים הניידים, יאכטות, ציוד לג'יפאים והקמפינג בישראל . חברת KipCaravans ההולנדית, מותג הקרוואנים הוותיק והמצליח ביותר, הינה בעלת ותק של 80 שנה בתחום הקרוואנים, מוכרת אלפי קרוואנים מידי חודש ומייצרת מספר דגמים: קומפקט, ויז'ן, שלטר, מוטור קרוואנים. דגם השלטר פונה, בין היתר, לאופנוענים ורוכבי אופניים שניתן לאחסנם בקרוואן הזה. עלותו של קרוואן מדגם שלטר היא כ- 60,000 ₪ . דגם שני הוא הקומפקט , קרוואן במשקל 750 ק"ג הניתן לגרירה על ידי כל רכב, ומתאים למשפחות. קומפקטים בנויים חזק ושונים מכל הקרוואנים באירופה. קרוואנים אלו מיועדים לקהלים של זוגות צעירים ו/או זוגות פלוס ילד, כמו גם ספורטאים. דגם שלישי הוא הקיפ ויז'ן, קרוואן קל וחסכוני .
KipCaravans הינו מותג חצוף, צבעוני ומעוצב לפי בחירה של הלקוח, אספקה מהירה ותנאי תשלום נוחים ללקוח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ויינר תקשורת.