קניון הדר, צילום שי ויליץ
קניון הדר, צילום שי ויליץ
הודעה לעיתונות

קניון הדר בירושלים יפתח מחדש בהשקעה של 100 מיליון ש"ח - לקניון נוספו קומה וחצי של שטחי מסחר

לקניון נוספו קומה וחצי של מסחר על שטח של 8,000 מ"ר חדשים שינוי בתמהיל החנויות, ושיפוץ, שדרוג
וכניסה של 35 חנויות חדשות

קניון הדר בירושלים, שנרכש לפני כשנה מקבוצת מליסרון ע"י חברת כלל, יפתח מחדש, במהלך חודש יוני, בהשקה חגיגית, לאחר סיום הרחבת ושדרוג הקניון, השקעה הנאמדת ביותר מ – 100 מיליון ₪.
במסגרת החידוש והרחבת הקניון נערך שיפוץ מקיף, שדרוג, שינוי בתמהיל החנויות, הוספת 35 חנויות חדשות ו 1200 מקומות חניה. כמו כן נוספו לקניון עוד קומה וחצי של מסחר המשתרעים על שטח של 8,000 מ"ר. בסיום השדרוג יכלול הקניון ארבע קומות וחצי של מסחר ושתי קומות וחצי של חניה.
לדברי סקוזה אייל מנכ"ל קניון הדר: "בכל הסקרים והמחקרים שערכנו מצאנו שקניון הדר אהוד עד מאוד על אנשי ירושלים, אך גודלו הקטן יחסית והכמות הלא מספקת של חנויות עוגן ממותגות, מתחום האופנה בעיקר, הקטינו את הרלוונטיות שלו לחלק מתושבי העיר, הגדלת השטחים הציבוריים, הבאת מותגים בינלאומיים, הכנסת חנויות בלעדיות בירושלים, עיצוב מהשורה הראשונה יחד עם שמירה על

הצביון הייחודי ואהוד של הקניון, כל אלו יחדיו העצימו את חווית הביקור של התושבים במקום, אשר לשמחתנו מצאנו כי הם רואים כיום את הקניון כמקום בילוי ופנאי מהנה לכלל המשפחה ולא רק כמרכז קניות.
הקושי החמור במציאת חניה באזור תלפיות ובקניון הדר, הביא אותנו בזמנו למסקנה שיש לבצע שיפוץ והגדלה משמעותיים במבנה כולו ולא רק בשטחי המסחר, לכן לא הסתפקנו רק בפעולות של מתיחת פנים בלבד אלא נכנסנו לפרויקט מעמיק וקשה, בין המורכבים והיקרים מסוגם בתחום הקניונים בישראל".
במהלך השיפוץ המקיף נוספו לקניון הדר כ־ 8,000 מ"ר של שטחי מסחר כאשר הסה"כ עומד לאחר סיום העבודות על 25,170 מ"ר, עם 35 חנויות.
בין החנויות החדשות שנפתחו בקניון נמנים מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים מובילים כמו: מנגו, קסטרו, רנואר, אמריקן איגל, נעלי אלדו, הודיס, צ'ילדרן פלייס, הוניגמן קידס, פוקס הום, ללין, לורד קיטש, פלייפוט, בוגארט, ניומן, אריסטו שמט, גלריית מעצבים, סקארה, מוצצים, הרמוניה לבית וכמובן ה"פעלטון" – משחקייה לילדים מהגדולות והמתקדמות בארץ. ובמהלך מאי ייפתחו גם הרמונה לבית, ואלדו מחר נכנס לשיפוצים.

במקביל, הורחבו אפשרויות החניה, ומספר מקומות החנייה בקניון עומד היום על כ ־ 1,200 מקומות. סך כל שטח הקניון, כולל שטחים ציבוריים וחניונים, עומד היום על 71,520 מ"ר.
קניון הדר התחיל את דרכו כמפעל ביסקוויטים, ולאחר סגירתו נבנה במקום מרכז מסחרי שנפתח בשנת 2001. בתחילת דרכו התבסס המרכז על חנויות ענק. במהלך השנים שינו החנויות את אופיין לחנויות קטנות יותר במודל של קניון נורמטיבי.
הקניון נמצא בבעלות משולבת: 50 אחוז בבעלות ריבוע כחול נדל"ן ו־ 50 אחוז שנרכשו זה לא מכבר ע"י חברת כלל נדל"ן מחברת מליסרון בעלת קניוני עופר.

"התאמת הקניון לציפיות תושבי ירושלים אמורה לחזק ולשפר משמעותית את חוויית השירות ואת חוויית הבילוי במקום ועדיין לשמור על תחושת הביתיות הירושלמית", אומר אייל, "הקניון יישאר קניון המיועד לקהל הירושלמי. אנחנו נפעל רבות לשמור על הקשר עם התושבים ונפתח ערוצים נוספים לשמוע את דעתם ויחסם למקום".

בנוגע לשאלתנו בעניין התמודדות בתחרות מול קניון מלחה, מול שדרת הקניות בממילא ומול מרכזי הקניות הנוספים, אומר אייל: " ירושלים היא עיר גדולה מאוד והיחס בין שטחי המסחר לכמות התושבים הוא מהנמוכים בארץ, מה שאומר שבעת ההחלטה לגבי השיפוץ הדבר שעמד מול עינינו היה מיצוי הפוטנציאל האמיתי של הקניון ולא התחרות מול מרכזים אחרים, השיפוץ עזר לנו למצג את הקניון כקניון מודרני העומד בכבוד ובשורה אחת עם הקניונים המובילים בארץ, אנחנו רואים את עצמנו כמי שנותנים מענה ייחודי וטוב לתושבי ירושלים ומתכוונים להמשיך בדרך זאת".
גם תחום המזון בקניון קיבל שדרוג: סניף קפה גרג נפתח בקומה העליונה אל מול נוף מרהיב של שכונות ירושלים, קפה הילל חידש את הסניף בעיצוב חדשני ואינטימי, ארומה ונאמן עומדים בפני שיפוץ, רולדין יפתחו בקרוב בית קפה ומאפה עם דק ישיבה ברחוב פייר קניג, כמו כן הוקם פוד קורט יפיפה הכולל גלידרייה, מסעדת סלטים, פסטה ופיצה, צ'וקה פתחו סניף חדש של אוכל אסייתי וסושי, בורגראנץ' שיפצו את הסניף ובשריית "ג'ינג'י" אשר כל ירושלמי אמיתי עולה אליה לרגל עברה למקום חדש, בקרוב הקניון מתעד לפתוח מרכז הסעדה חיצוני לקניון, הפונה לרחוב פייר קניג, שיפעל גם בשעות הלילה המאוחרות ויהווה מרכז בילוי חדש בעיר.

בקניון הדר בירושלים יש כאלף ומאתיים מקומות חנייה, שבע קומות של מסחר וחנייה, סה"כ שטח הקניון לאחר השיפוץ עומד על 71,520 מ"ר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.