תמונה אלי גונן נשיא התאחדות המלונות צלם: נמרוד אהרונוב
תמונה אלי גונן נשיא התאחדות המלונות צלם: נמרוד אהרונוב
הודעה לעיתונות

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "ביקור האפיפיור - צפוי להביא לתוספת הכנסות למשק בסך כ- 100 מיליון דולר

"ביקור האפיפיור הוא בשורה לכלכלה. צפוי להביא לתוספת הכנסות למשק בסך כ- 100 מיליון דולר, וליצירת כ- 2,000 משרות חדשות בתעשיית התיירות"

ביקור האפיפיור בראי הכלכלה.
נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן, אומר היום כי הציפיות במשרד התיירות להגדלת התיירות הצליינית למדינת ישראל, שנאמדת כיום בביקור של למעלה מ- 660 אלף תיירים צליינים בשנה, היא ברכה לכלכלה.

לדבריו: "הציפיות לגידול של 10% בתיירות הצליינית, כלומר: לכך שעוד כ- 70 אלף תיירים צליינים יבקרו בארץ כבר בחודשים הקרובים, בעקבות ביקור האפיפיור, משמעותה תוספת הכנסות של כ- 100 מיליון דולר לתעשיית התיירות (תעופה, מלונאות, היסעים, סוכני נסיעות, מדריכי דרך אתרים ועוד), וגידול של כ- 2,000 מקומות תעסוקה במקצועות התיירות השונים, כרבע מזה במלונאות. לתיירים הצליינים יש מסלול ביקור די קבוע בארץ, המקיף את ירושלים, טבריה וסובב כנרת ונצרת. אלה אזורים, שצמאים למקומות עבודה חדשים ולתוספת הכנסות, וייצאו נשכרים מהביקור".

גונן מוסיף: "הביקור חשוב כדי לשקף לעולם את חופש הדת והפולחן הקיימים בארץ. על פי רוב, התדמית, המשתקפת בתקשורת העולמית של מדינת ישראל, קשורה לטרור ברחובות ולמלחמה. לדאבוני, למשרד התיירות אין די תקציבי שיווק כדי לאזן את התמונה המעוותת הזו בתקשורת העולמית, ולשדר לעולם מסר שישראל היא בראש ובראשונה יעד תיירותי אטרקטיבי. למזלנו ולשמחתנו, ביקור האפיפיור יאזן את תדמית מדינת ישראל, ויקזז גם את המחיר הכלכלי, שגובים מאיתנו מעשי קבוצות השנאה, שמקבלים ביטוי במדיה העולמית ומזיקים לתדמיתנו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלו יחסי ציבור ואסטרטגיה.