מפרסם: שלו יחסי ציבור ואסטרטגיה
תאריך: 26/05/2014 10:22
נושא: חינוך
יח"צ
יח"צ
הודעה לעיתונות

דיסק און קי בשירות לימודי האנגלית ברמלה

התורמים האמריקאים של העמותה להתחדשות בחינוך YRF החליטו להנגיש את לימודי האנגלית לתלמידים ברמלה
700 תלמידי מרכז האנגלית ברמלה ע"ש איתן פריד, של העמותה להתחדשות בחינוך YRF, קיבלו דיסק און קי, שכולל לינקים רבים למשחקים, הפעלות, בדיחות, שירים וסיפורים, והכול באנגלית, ובהם בין היתר: משחקי מילים להשלמת אותיות, משחקי זיכרון, בינגו, מידע על חופשות בעולם, ערים ומדינות, יומן מסע מעוצב לטיולים, ביקורות סרטים, מידע על בעלי חיים ועוד.

לדברי גלית טולדנו-האריס, מנכ"לית העמותה להתחדשות בחינוך YRF: " שיטות ההוראה הישנות כבר אינן רלוונטיות. האתגר הוא להנגיש לתלמידים את האנגלית בצורה יצירתית, ולעודד אותם לדבר, לקרוא ולכתוב. בזכות תרומת העמותה מארה"ב הצלחנו לחלק לכל תלמידי המרכז ללימודי אנגלית ע"ש איתן פריד ז"ל דיסק או קי עם המשחקים והחומר המעניין. כיוון, שאנו לקראת סוף שנת הלימודים החומרים גם יוכלו לשמש את התלמידים ללימודים עצמאיים ולתרגול בחופשה".

מרכז האנגלית ע"ש 'איתן פריד' ברמלה, היינו מרכז מודרני וייחודי להוראת השפה האנגלית. המרכז הוקם בעזרת תרומתה של משפחת פריד מארה"ב, והוא נקרא על שם בנם איתן, שנפטר באופן פתאומי בהיותו נער צעיר.
המרכז מהווה צעד נוסף במימוש החזון להפוך את האנגלית משפה זרה לשפה שגורה, באמצעות חיזוק מיומנויות הדיבור באנגלית. הקמת המרכז ברמלה באה, בין היתר, על רקע התוצאות הנמוכות מהממוצע הארצי של התלמידים בעיר במבחני המיצ"ב באנגלית. כ- 2,000 תלמידים מכל הסקטורים בעיר רמלה (הממלכתי, הממלכתי דתי, הערבי ואף מהסקטור הפרטי) מגיעים למרכז מידי חודש, משכבות ג' עד י"ב, בדרך כלל בתדירות של אחת לשבוע או אחת לשבועיים, לפעילות חווייתית בת 90 דקות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלו יחסי ציבור ואסטרטגיה.