מפרסם: רימון כהן ושות
תאריך: 15/06/2014 09:13
נושא: חינוך
הודעה לעיתונות

HIT מכון טכנולוגי חולון פותח מסלול לימודים חדש לתואר ראשון

== "מערכות משובצות מחשב" – מקצוע הנמצא במגמת עלייה בביקוש בשוק העבודה
==

מדובר במסלול משותף לפקולטה להנדסה, מדעי המחשב ומתמטיקה שימושית

HIT מכון טכנולוגי חולון, מכריז על מסלול לימודים חדש לתואר ראשון:' '' מערכות משובצות מחשב. מסלול הלימודים, אשר יוצע לסטודנטים החל משנה"ל הקרובה (סמסטר חורף, אוקטובר 2014) הינו מסלול משותף לפקולטה להנדסה, מדעי המחשב ומתמטיקה שימושית.

תחום מערכות משובצות מחשב (Systems Embedded) מקבל תאוצה עם התקדמות הננו-טכנולוגיה ונכנס היום במוצרים מתחומים מגוונים: הצרכני-אזרחי, הצבאי, תקשורת, תעשיות המכשור הרפואי, תעשיות חלל, תעופה ומערכות הגנה וכן חברות סטארט אפ המפתחות מגוון פתרונות יצירתיים.

ד"ר מיכאל וינוקור, מרכז המסלול ב HIT: "התעשייה בישראל פעילה בכל מגוון התחומים של מערכות משובצות וזקוקה לכמות גדולה של מהנדסים בתחום, כך שיש לתחום זה חשיבות כלכלית עצומה. בחודש האחרון לדוגמא, התפרסמו רק במדור הדרושים של גוגל לא פחות מ- 100 משרות בתחום. ההתפתחות המהירה בתחום מחייבת את מנהלי הפיתוח והמהנדסים להיות מעודכנים במגמות החדישות והמתפתחות, החל ממערכות המכילות צ'יפ יחיד ועד ליישומים מורכבים יותר, כגון רכב אוטונומי בהם המחשבים הם בלב הפונקציונליות של המוצר. המסלול החדש הינו ייחודי, ומשלב את ההיבטים התיאורטיים והמעשיים. המסלול פותח בשת"פ בין גורמי התעשייה והאקדמיה, והוא מבטיח לסטודנטים רמת לימודים גבוהה במיוחד והכשרה המשלבת ידע ופרקטיקה, שיאפשרו להם להשתלב באופן מוצלח ומהיר בתעשייה ויזכו למגוון רחב של אפשרויות תעסוקה וקידום מקצועי".

אודות HIT מכון טכנולוגי חולון
מוסד אקדמי המתמקד בלימודי הנדסה, לימודי מדעים, לימודי עיצוב ובטכנולוגיה מתקדמת על מגוון היבטיה- המדעיים, המקצועיים, החברתיים והתרבותיים. המכון מכשיר מעצבים, מהנדסים, מדענים ומנהלים לתעשיות ההיי-טק.
העיקרון המנחה את המכון הוא פיתוח היצירתיות והחשיבה העצמית תוך שילוב הטכנולוגיה והעיצוב בתכנים ייחודים וחדשניים. במכון מתקיימים לימודים לתואר ראשון ולתואר שני, במסגרתם נחשף הסטודנט לחזית הידע הן בהיבט האקדמי והן בהיבט היישומי. בוגרי המכון משתלבים בתום לימודיהם בתעשיות עתירות הידע, ובכך תורמים את תרומתם החשובה לתעשייה בארץ ולכלכלת ישראל.
לפרטים נוספים: מיכל זילבר, רימון כהן שינקמן, 054-6279986, [email protected]
'''

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רימון כהן ושות.