מפרסם: Biz StoryTelling
תאריך: 18/06/2014 11:58
נושא:
Philips 4K UltraClear UHD
Philips 4K UltraClear UHD
הודעה לעיתונות

חדש: מסך מחשב 28 אינץ' של פיליפס עם רזולוציית 4K

== מסך פיליפס החדש בגודל 28 אינץ' בעל רזולוצייה גבוהה ביותר UltraClear 4K Ultra High Definition מציג תמונות חדות ואיכותיות
==

תל אביב, 18 ביוני 2014: לקראת הקיץ MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה המשווקת בלעדית את מסכי המחשב של מותג פיליפס, מודיעה על השקת מסך חדש: Philips 4K UltraClear UHD בעל רזולוצייה גדולה פי ארבעה ממסך full HD רגיל, ובעל בהירות גבוהה יותר. המסך, דגם 288P6LJEB, מבטיח רמה גבוהה של חדות ובהירות.
4K UHD: רזולוצייה גבוהה פי ארבעה לבהירות וחדות
הפיתוח האחרון בתחום איכות התמונה מגיע עכשיו גם למסכי המחשב של פיליפס עם המסך החדש 4K UltraClear UHD. המסך בעל רזולוצייה של 3840 x 2160 פיקסלים, וטכנולוגיית Ultra HD. הרזולוציה הגבוהה במסך בגודל 28 אינץ' מקנה יתרונות הן בנוחיות העבודה של תוכנות שונות והן בצפייה בתמונות וסרטים.

מסך פיליפס 288P6LJEB החדש מתאים לשימוש ביתי ומשרדי. בשימוש הביתי הוא יכול לשמש גם כסטרימר לסרטים, למשחקים, ולעריכה והצגה של תמונות בצורה איכותית, עד לפרטים הקטנים. בשימוש משרדי ניתן לנצל את גודל המסך כדי לפצל אותו למספר שטחי עבודה, תוך יכולת לראות בצורה ברורה כל חלק מהמסך. לרמת הבהירות הגבוה שלו יתרונות רבים, כולל בפענוח הדמיות.

מהירות תגובה גבוהה – המתאימה ביותר למערכת בידור ביתית
מסך פיליפס 4K UltraClear UHD הוא בעל מהירות תגובה של 1ms – אחד ממסכי ה-4K המהירים ביותר בשוק. המסך תומך בלמעלה ממיליארד גווני צבעים שונים, תכונה שמתאימה למעצבים ולאוהבי המשחקים. המסך גם מצויד בטכמולוגייה ייחודית של פיליפס, SmartResponse שמתאימה את מהירות התגובה לאפליקציה ומאפשרת לראות סרטים, משחקים, תמונות על המסך בצורה חלקה וללא הפרעות.

קישוריות רב-תכליתית
המסך תומך ב- MultiView המאפשר לצופים להתחבר לשני מקורות בו-זמנית. לדוגמה, לעבוד על קבצים מהאנדרואיד ולהתעדכן בתוצאות משחקי ספורט מהטלוויזיה. חיבור ה- DisplayPort 1.2 digital מעביר תמונות במהירות הגבוה מ- 10.8 Gbps, חיבור ה-HDMI מאפשר גם חיבור לסמארטפון, וליהנות מתצוגה של התמונות והסרטונים מהנייד על גבי המסך הגדול באיכות HD. בנוסף, קיים גם חיבור USB 3.0, שמבטיח מהירות גבוהה פי עשרה מ-USB 2.0 סטנדרטי.

מסך ארגונומי ונוח
למניעת עייפות, המסך החדש הוא בעל סטנד חכם, Smart ErgoBase, שניתן להנמכה כמעט עד כדי נגיעה במשטח העבודה, וליצירת זוויות צפייה מתאימות ונוחות למשתמש. הטכנולוגיה הייחודית של פיליפס מבטיחה חוויית צפייה גם למי שמשתמש במשקפי ביפוקל או טריפוקל.

מפרט טכני של המסך:
Philips288P6LJEB4K UltraClear UHD Display
LCD panel type, size TFT LCD
Backlighting technology W-LED
Panel size 28 inch / 71.1 cm
Optimal resolution 3840 x 2160 @ 60 Hz
Viewing angle 170º (H) / 160º (V), @ C/R > 10
Brightness 300 cd/m²
Display colours Color support 1.07 billion colors
PIP / PbP Yes
Connectivity • USB: USB 2.0 x 2, USB 3.0 x 2 + faster charger

  • Signal Input: VGA (Analog), DVI Dual Link (digital, HDCP), DisplayPort 2.1, MHL-HDMI (digital, HDCP)
  • Sync Input: Separate Sync, Sync on Green
  • Audio (In/Out): PC audio-in, headphone out

Stand Tilt: -0.20
Swivel: -/+65
Height adjustment: 150mm
Pivot: 90°

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Biz StoryTelling.