מפרסם: בר-דעה אסטרטגיה שיווקית
תאריך: 09/07/2014 16:02
עדכון: 09/07/2014 16:10
נושא: צרכנות
הודעה לעיתונות

כל הטיפים לשיקום קוסמטי של דירה לקראת המכירה.

== הדירה שלכם מוזנחת? החלטתם שהקיץ זו התקופה הטובה ביותר (ובצדק!) לנסות ולהפטר ממנה? כמה טיפים קטנים יכולים להשביח את הנכס בעשרות אחוזים. כל הטיפים להשבחה מעופר כהן הבעלים של חברת ניקיון בתים.

כיצד מתמודדים עם כתמי עובש בקירות?

השלב הראשוני הוא השלב של שטיפת העובש בחומר מחטה. את זה יש לעשות באמצעות ערבוב בדלי של טיפה אקונומיקה ומים, לוקחים סקוטש עדין ומשפשפים טיפה איפה שיש עובש ונותנים לחומר להיספג בכתם העובש לפחות במשך 5 דקות. לאחר מכן מרטיבים במים באזור הנגוע ומנגבים במגבת או סמרטוט לח, מה שתבחרו לנכון בעת ביצוע הניקוי. מיד לאחר מכן תוכלו להבחין שהתקרה עברה שינוי של ממש , וכי העובש שהשחיר את הצבע של הקיר הולבן באמצעות הניקוי. חשוב לזכור כי עובש באמבטיות מתפשט בדרך כלל על כל הקירות והתקרה. פעולת הניקיון הכרחית גם למי שמעדיף לצבוע את האמבטיה.

כיצד נתמודד עם אריחים דהויים?

ההמלצה שלי היא לנקות את הבית באמצעות פוליש קריסטל. הטיפול בפוליש קריסטל מבריק את הרצפה ומקנה לה מראה מבריק ומחודש תוך שהוא יוצר מראה רטוב, אך אינו מחליק.. הטיפול מתבצע באמצעות ריסוס על המרצפות של החומר הקריסטלי המורכב ממגנזיום. החומר מוחדר אל הרצפה באמצעות צמר אלומיניום. חוזרים על התהליך כמה פעמים עד לקבלת המראה המושלם. לאחר מכן מצפים את הרצפה בשכבת מגן מיוחדת שמקבעת את הליטוש שזה עתה נעשה. והרצפה שלכם שוב מבריקה כמו חדשה. חשוב להבין שניקיון שכזה לאריחים יכול להיות לפעמים ההבדל בין רכישה או השכרה של הנכס לבין התפשרות על מחיר נמוך יותר ובזמן ארוך יותר.

כיצד ניתן להסיר שומנים או אבנית במטבח?

אני אגלה פה סוד קטן של חברות הניקיון , אנחנו עושים שימוש נרחב מאוד בסודה לשתיה. שימוש בסודה לשתייה כחומר ניקוי מקטין את החשיפה לכימיקלים, מקטין את המלחת הקרקעות כתוצאה משימוש במלחי ניקוי תעשייתיים והכי חשוב הוא מאוד אפקטיבי. ניקוי עם סודה לשתיה יכול לתת מענה להמון סוגי ניקוי מיוחדים במיוחד לבית ובכלל זה שומנים,אבנית ואפילו תמיסה חמה של סודה לשתייה במים תנקה ציפוי שחור מכסף דוגמת פמוטים, תכשיטים, כיורים תעשייתים וכו'.

איך הכי כדאי לנקות את קירות הבית מסימני טושים וצבעי פנדה שלא יורדים ?

ההמלצה שלי היא לרכוש את כרית הפלא שנמכרת בכל מרכול ,להרטיבה עם מים ואז לנסות להסיר את הכתם.אם זה עדיין לא עזר, יש צורך לנסות ולנקות בכוהל או באצטון.

טיפים נוספים ניתן לקבל באתר חברת ניקיון בתים - [com.ניקיוןבתים.http://www]
כותרת הקישור לתצוגה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בר-דעה אסטרטגיה שיווקית.