מפרסם: צפורת תקשורת
תאריך: 10/07/2014 11:37
נושא: בריאות
מלון היולדות הדסה בייבי מחבק את יולדות הדרום ומציע שהות בפנסיון מלא במחיר מוזל
מלון היולדות הדסה בייבי מחבק את יולדות הדרום ומציע שהות בפנסיון מלא במחיר מוזל
הודעה לעיתונות

מלון היולדות הדסה בייבי מחבק את יולדות הדרום ומציע שהות בפנסיון מלא במחיר מוזל

מלון היולדות הדסה בייבי, הממוקם בקריה הרפואית של הדסה עין כרם בירושלים, מזמין יולדות תושבות אזור הדרום, עם תינוקות עד גיל חודש, לשהייה של התאוששות ורגיעה, בהנחה משמעותית ממחיר השהות במלון עם התינוק או התינוקת החדשים.

לאור המצב, ומתוך דאגה לשלומן של אמהות שזה עתה ילדו, הודיע מנכ"ל מלון עין כרם ומלון היולדות הדסה בייבי, מיכאל ויזל, כי הוחלט במלון להזמין נשים מאזור אשדוד, אשקלון, באר שבע או עוטף עזה שילדו לאחרונה, להתאכסן במלון, לנוח ולהתחזק, במחיר מיוחד. המלון מאפשר לאם ליהנות מתנאי פנסיון מלא, מתינוקייה שלווה ובטוחה, המאוישת 24 שעות ביממה על ידי צוות רפואי מיומן ומפינוקים נוספים.

כל אישה זקוקה לתקופת התאוששות לאחר הלידה. הרעיון שעמד מאחורי הקמת הדסה בייבי היה לאפשר לאישה פרק זמן נוסף של מנוחה, מרגע שהיא עוזבת את בית היולדות ועד שהיא שבה לביתה, כדי לפתוח בפרק החדש בחייה.

לדבריו, הדבר נכון עוד יותר עבור אישה שביתה נמצא בקו העימות, ועל כן החליטה הנהלת המלון, בעצה אחת עם חברת ישפרו מקבוצת נכסים ובניין, שהמלון בבעלותה, להעניק הטבה ליולדות טריות, עד חודש לאחר הלידה, כדי שיוכלו להתאושש בבית המלון, ליהנות מזמן איכות עם התינוק החדש ללא דאגות, ולחזור הביתה רגועות ומחוזקות.

תושבות הדרום, בהצגת תעודת זהות או תעודת תושבת הדרום, ובצירוף מכתב שחרור לאם ולתינוק מבית החולים, יהנו ממחיר מיוחד של 650 ₪ ללילה, על בסיס פנסיון מלא (במקום 1,195 ₪).

פרטים נוספים אודות המבצע ניתן לקבל בטלפון 02-560-8555.

הדסה בייבי
מלון עין כרם
הדסה עין-כרם, ירושלים
02-560-8555
[email protected]
www.hadassahbaby.co.il
www.facebook.com/hadassahbaby2

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- צפורת תקשורת.