מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/07/2014 13:32
נושא: טכנולוגיה והייטק
מימין לשמאל: מנחם ניסנבוים – מנהל חטיבת מערכות עסקיות במטריקס, רוני הירש- מנמ"ר קרסו, מוטי גוטמן – מנכ"ל מטריקס
מימין לשמאל: מנחם ניסנבוים – מנהל חטיבת מערכות עסקיות במטריקס, רוני הירש- מנמ"ר קרסו, מוטי גוטמן – מנכ"ל מטריקס
הודעה לעיתונות

מטריקס השיקה את הדור הבא של מערכת ה- ERP "תפנית"

תפנית 7 פותחה תוך התמקדות בחיבור לעולם המובייל והרשתות החברתיות של המשתמשים בארגון ובקרב לקוחותיו וכוללת ממשק מתקדם, המאפשר חיפוש נוח והצגה אוטומטית של מידע חשוב למשתמש

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס השיקה את הדור הבא – גירסה 7 – של מערכת ה- ERP "תפנית" מתוצרתה. השקת גירסה 7 נערכה במסגרת כנס לקוחות בהשתתפות מאות לקוחות ושותפי "תפנית" באולם הכנסים East בתל-אביב.

תפנית היא פלטפורמת ERP מתקדמת אשר פותחה בישראל על ידי חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס ופועלת בקרב מאות חברות וארגונים בישראל.

הגרסה החדשה של תפנית מביאה עימה בשורה משמעותית בסימן של פתיחות ומיזוג המערכת לעולם כולל הפעלת מסכים במובייל, קישור לרשתות חברתיות, תוך מתן דגש על חווית המשתמש לשיפור וייעול תהליכי העבודה במערכת.

בין החידושים בגרסה החדשה: ממשק משתמש חדש ומגיב המאפשר עבודה מלאה עם המערכת בסביבת המובייל והטאבלט, הכולל אפשרות שימוש באביזרי הסלולר כגון מצלמה ו- GPS עבור שימושים מבוססי מיקום וכאלו הדורשים תמונות; אפשרויות אינטגרציה דו כיוונית של המערכת לסביבת פייסבוק לשיפור חווית המשתמש ויצירת שיח בסביבה זו; אפשרויות ניווט מתקדמות בין מסכי המערכת ; שיפור משמעותי של מנגנון החיפוש במערכת המזהה דפוסי עבודה של המשתמש ומציג תוצאות מותאמות ; הצגת מידע בעל ערך המותאם למשתמש באמצעות מנגנון פופ אפ ייחודי; הרחבת האפשרויות לביצוע שאילתות דינמיות ; הצגת גרפים דינמיים ועבודה על פי משימות; שינויים רגולטוריים ועוד .

בנוסף לכך הורחבו יכולות הבינה העסקית (BI) של תפנית והיא כוללת כיום יכולות BI מובנות לצד אפשרות להתממשקות לכלי BI חיצוניים.

לדברי דורון גרוף, מנהל אגף תפנית בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "תפנית היא מערכת ERP מרכזית בארגונים המופעלת באמצעות דפדפן בסביבת האינטרנט ומטפלת במכלול הפעילויות הארגוניות, הפיננסיות והניהוליות במפעלים, חברות, ארגונים כלכליים וגופים ציבוריים. השיפורים והחידושים המשולבים בגרסה החדשה יאפשרו ללקוחותינו מהתחומים השונים: יבואני רכב, חברות השכרה, ליסינג ומוסכים, מוסדות אקדמיים, מוסדות פיננסים, בנייה וניהול נדל"ן,רשתות ריטייל ועוד לבצע את ליבת עבודתם בצורה טובה ויעילה יותר תוך חסכון בזמן, עלויות וניצול מיטבי של הנתונים באמצעות כלי המערכת לקבלת החלטות, בתהליכים העסקיים והתפעולים המתבצעים במערכת ."
כנס השקת תפנית 7 נערך בהשתתפות של כ-400 לקוחות ושותפים. נותני החסות בכנס היו: InterSystems, ניופאן, דנגוט, אוטופונט ו-wietec.

אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ-6,750 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, ,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל- 2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.