מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/07/2014 13:47
נושא: טכנולוגיה והייטק
מיה טוטיאן
מיה טוטיאן
הודעה לעיתונות

מיה טוטיאן–מטוסביץ מונתה למנהלת אזורית לגיוס שותפים עסקיים ‬‎בדאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס, חברת התוכנה השנייה בגודלה באירופה, הפועלת גם בישראל, הודיעה על מינויה של מיה טוטיאן-מטוסביץ', למנהלת גיוס שותפים עסקיים איזורית‬‎ (Regional Partner Acquisition Director).

במסגרת תפקידה תשאף מיה להגדיל את נפחי הפעילות והמכירות של החברה, על ידי איתור וגיוס מפיצים חדשים עבור תעשיות ורטיקליות בגיאוגרפיה של אגן הים-התיכון המכיל את איטליה, תורכיה, ישראל, יוון וכן את מדינות הבלקן (הכוללות בתוכן תשע מדינות, ביניהן קרואטיה, סרביה, רומניה, בולגריה).

בתפקידה הקודם ניהלה טוטיאן את מערך השיווק האזורי של החברה באזור אגן הים-התיכון כולו ((Regional Marketing Director .

לפני הצטרפותה לדאסו סיסטמס, עבדה מיה כמנהלת שיווק חטיבתית ב-M3 ישראל וכמנהלת שיווק אזורית ב–BMC Software

למיה תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל.

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, 3DXCITE ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.