מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 30/07/2014 17:42
נושא:
הודעה לעיתונות

למה חשוב להקפיד על כתיבת קורות חיים

עיצוב קריירה הוא אחד הדברים החשובים לנו בחיים. שוק העבודה התחרותי בישראל הולך ונעשה תחרותי יותר ויותר ובכל תחומי העבודה נתקלים מעומדים פוטנציאלים בתחרות רבה. בין אם מדובר על מקצועות תחרותיים כמו מקצועות המחשבים וההייטק, עריכת דין או מקצועות מבוקשים אחרים ובין אם מדובר על תחומים לא מקצועיים התחרות על כל תפקיד מתחילה כבר בשלב מוקדם של שליחת קורות החיים.

מה החשיבות?

אם בעבר ריאיון העבודה היה נחשב מעמד מכריע בתנאי הקבלה למשרה, הרי שכיום קורות החיים הכו להיות תקרה שקשה לעבור אותה. כל מעסיק מקבל לידיו על כל משרה מאות קורות חיים מה שמחייב סינון קפדני. כדי להבטיח לעצמכם שקורות החיים שלכם יבלטו על פני מועמדים אחרים, חשוב להקפיד על כמה כללים בעת כתיבת קורות חיים. הדבר החשוב מכל הוא לכתוב רק את האמת. שגיאה נפוצה של מועמדים הוא להגזים בקורות החיים ולהפריז ביכולותיהם, מה שמתברר במעמד הריאיון ומייצר רושם שלילי.

האמת היא?

במקום זה כתבו את האמת בצורה משכנעת והבליטו את הדברים החשובים שעשיתם ואת החוזקות שלכם. שנית, חשוב להיות תמציתיים. זכרו, כל מעסיק מקבל מספר לא הגיוני של קורות חיים, מה שמחייב לעבור ברפרוף על קורות החיים שלכם. כתיבת קורות חיים מחייבת תמציתיות שתאפשר בקריאה מרפרפת לעמוד על כל היכולות שלכם. גם כאן הבליטו את החוזקות והימנעו מלהזכיר חולשות. הכניסו את כל קורות החיים לדף אחד, זה פשוט נוח יותר ומבטיח סיכויים טובים יורת שמישהו יצליח לעבור על הכל.

מה הסדר?

הקפידו לפרט את כל הניסיון התעסוקתי בסדר כרונולוגי מהסוף להתחלה. המשרות האחרונות תמיד יהיו אטרקטיביות יותר מהעבודות שבצעתם כנערים בתיכון. הבליטו את הכותרת של כל משרה ורשמו בקצרה משפט שמתאר את העבודה שעשיתם. בנוסף, ניתן ליצור כמה גרסאות של קורות חיים שיהיו מיועדים לסוגים שונים של משרות. כל סוג של קורות חיים יבליט את המשרות הרלוונטיות למשרה שאליה הם מכוונים וכך תוכלו לייעל את תהליך חיפוש העבודה.

הקפדה על הכללים הללו תבטיח במדיה רבה פניות רבות יורת על סמך קורות החיים שתשלחו.
לאתר הכותב: http://jobs.yad2.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.