הודעה לעיתונות

מיקרוקיור בע"מ מתמחרת את ההנפקה

פתח תקווה, 30 ביולי 2014 (GLOBE NEWSWIRE):

מיקרוקיור בע"מ ("מיקרוקיור") הודיעה היום על תמחור ההנפקה שלה של 5,350,000 מניות רגילות במחיר לציבור של $10.00 למניה. המניות צפויות להתחיל להיסחר ב-NASDAQ Global Market ב-31 ביולי 2014 בסימול MCUR. מיקרוקיור העניקה לחתמים אופציה של 30 יום לרכוש עד 802,500 מניות נוספות. ההנפקה צפויה להיסגר ב-5 באוגוסט 2014 או בסמוך לו, בכפוף למילוי תנאי הסגירה המקובלים.

Credit Suisse Securities (USA) LLC ו-Jefferies LLC משמשים כמנהלי חיתום משותפים של ההנפקה. Nomura Securities International, Inc. ו-Oppenheimer & Co. משמשים כמנהלים משותפים.

ההנפקה של ניירות הערך האלה תיעשה רק באמצעות תשקיף בכתב. עותק של התשקיף שמתייחס להנפקה אפשר להשיג במקומות הבאים:

Credit Suisse Securities (USA) LLC, Attention: Prospectus Department, One Madison Avenue, New York, New York 10010, phone (800) 221-1037

Jefferies LLC, Equity Syndicate Prospectus Department, 520 Madison Avenue, 2nd Floor, New York, NY, 10022, phone 877-547-6340

הצהרת רישום לגבי ההנפקה הוגשה לרשות האמריקנית לניירות ערך ונכנסה לתוקף. ההודעה לעיתונות הזאת לא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ולא תהיה כל מכירה של ניירות הערך האלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שכנוע או מכירה אלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותה מדינה או אותו תחום שיפוט.

אודות מיקרוקיור בע"מ

מיקרוקיור בע"מ היא חברה שעוסקת ברפואה משחזרת ומתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של מוצרי טיפולי תאים חדשניים כדי לתת מענה לצרכים שלא נענו בטיפול בפצעים כרוניים ופצעים קשיי ריפוי אחרים, כגון כיבים בכף רגל סוכרתית (DFU) וכיבים ברגל ורידית (VLU). הגישה החדשנית של החברה היא לטפל ולסגור פצעים כרוניים ופצעים קשיי ריפוי אחרים על ידי הזרקת רכיבי הריפוי והשחזור של גוף האדם עצמו ישירות לתוך הפצע.

הערת אזהרה לגבי מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת "מידע צופה פני עתיד" המתייחס לאירועים עתידיים, כגון אמירות לגבי סגירת ההנפקה. מידע צופה פני עתיד מבוסס על הידע העכשווי של מיקרוקיור ועל הדעות והציפיות הנוכחיות שלה בנוגע לאירועים עתידיים אפשריים והוא כפוף לסיכונים, אי ודאויות והנחות. התוצאות בפועל והעיתוי של האירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה החזויים במידע צופה פני עתיד זה כתוצאה של מספר גורמים. המידע צופה פני העתיד הכלול בזאת נכון רק לתאריך של ההודעה הזאת ומיקרוקיור לא מתחייבת לעדכן בפומבי מידע צופה פני עתיד זה כדי שישקף אירועים או נסיבות שלאחר מכן, פרט למה שהחוק מחייב אחרת.

ליצירת קשר: Francesca DeMartino
קשרי משקיעים ותקשורת תאגידית
+1 (310) 739-6476
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

2

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.