שדרוג ושיפוץ פארק נחשונית. צילום: שי אלמוג
שדרוג ושיפוץ פארק נחשונית. צילום: שי אלמוג
הודעה לעיתונות

פארק נחשונית שופץ ועוצב מחדש בהשראת החלילן מהמלין

פארק נחשונית, בקיבוץ נחשונים, סיים בימים אלה פרויקט שיפוץ, שדרוג ועיצוב מחדש, באמצעות האדריכלית ומעצבת הפנים, יפית רותם.

הקונספט שנבחר בחידוש המקום, נלקח מתוך השראה עיצובית בדמותו של "החלילן מהמלין", אשר מתוך החליל שלו מופצים בלונים צבעוניים רבים.

במסגרת הפרויקט בוצעו בין היתר רחבות הכניסה הוחלפו ועוצבו מחדש, שולחנות הפארק שודרגו, בימת המופעים נצבעה צביעה אומנותית, חודשה רחבת האמפי המשמשת למופעים, הגדרות והביתנים ברחבי הפארק כוסו בברזנטים בגרפיקה המשלבת דמויות ילדים ובלונים עם דמותו של ה"חלילן מהמלין", שטח הכניסה דוגלל בדגלים צבעוניים בצבעי הבסיס של הפרויקט ועוד.

לדברי יפית רותם, אדריכלית ומעצבת פנים: "מדובר בפרויקט מאתגר המחבר בין עולם התוכן של הילדים וחוויה משפחתית מלאה. השדרוג והעיצוב מחדש של הפארק נעשה בחומרים איכותיים ויציבים המתאימים לעיצוב סביבתי. השתמשתי בצבעי היסוד השמחים על מנת ליצור אווירה עליזה שכל ילד מתחבר אליה ומצד שני נעימה גם למבוגרים".

לדברי ירון הדר, מנכ"ל פארק נחשונית: "רצינו להעביר דרך העיצוב החדש, מסר של חדשנות וצבעוניות, כיאה לעולמם של ילדים. התחברתי מיד לרעיון העיצובי של האדריכלית יפית רותם, אשר היה שונה וחדשני בעיני מול הצעות אחרות שבחנתי".

בימים אלה נמשכות עבודות השיפוץ במתחם הפארק ויכללו: שדרוג שטחי הבריכות, תוספת של דמויות גדולות, עיצוב שטח הקארטינג והמכוניות המתנגשות בהשראת הסרט "מכוניות" של דיסני, שתילת עצי פרי מניבים, צביעת שערי הכניסה ועוד.

פארק נחשונית, הוקם בשנת 1992 בקיבוץ נחשונים הממוקם במרכז הארץ (ליד ראש העין ולכביש 6). הפארק משתרע על שטח של כ-100 דונם בלב אזור כפרי וירוק והינו הפארק היחידי בארץ המשלב שלושה פארקים עם אטרקציות לכל המשפחה בכרטיס אחד: פארק מים, פארק מוטורי ופארק שעשועים.

תכנון הפרויקט, נעשה על ידי יפית רותם, בוגרת הטכניון עם התמחות באדריכלות, עיצוב פנים, מנהל עסקים, שיווק וסטטיסטיקה. ביצוע העבודות בפארק, נעשה על ידי חברת "אדמה רוח ואש" אשר בבעלותה, המתמחה בעבודות גמר לבניה פרטית וציבורית. העיצוב הגרפי של הפרויקט, נעשה על ידי קרן טאוב בעלת K.T סטודיו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.