לוגו
לוגו
תמונת האפליקציה
תמונת האפליקציה
תמונת אפליקציה 1
תמונת אפליקציה 1
הודעה לעיתונות

בעקבות המצב הביטחוני עליה משמעותית במספר המשתמשים בשירותי "לוטו שלי"

הודעה לעיתונות
בעקבות המצב הביטחוני עליה משמעותית
במספר המשתמשים בשירותי "לוטו שלי"
אפליקציית "לוטו שלי" מאפשרת משלוח טפסי לוטו, צאנס, 777, 123 ללא יציאה מהבית

עם המשכו של מבצע "צוק איתן" נרשמה עליה משמעותית במספר המשתמשים באפליקציית "[לוטו שלי"] העומד על מעל 12,000 הורדות אפליקציה. באופן מפתיע, כמעט כל המצטרפים החדשים לשירות עשו זאת במהלך ימי המבצע והדבר היווה תחליף ליציאה מהבית ומשלוח טפסים בתחנות מפעל הפיס בשל החשש מהאזעקות.

"לוטו שלי" , הינו מיזם חדש בישראל המאפשר שירותי משלוח טפסי הגרלות מפעל הפיס (לוטו, צאנס, 777, 123) באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה סלולרית במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אתר האינטרנט "לוטו שלי" עלה לאוויר בראשית יוני. האתר והאפליקציה הושקו בהשקה שקטה שתוכננה לחודש ימים אולם נדמה כי השקה שקטה זו ברשתות החברתיות צברה תנופה והשירות מונה כיום אלפי משתמשים פעילים.

לדברי רויטל ליבפרנד מנהלת השיווק של החברה: במהלך ימי המבצע אנו עדים לעליה משמעותית של מספר המשתמשים באפליקציה החדשה. משיחות שהתקבלו במוקד שירות הלקוחות שלנו מרבית המשתמשים החדשים בחרו בנו במיוחד לאור העובדה כי הדבר מאפשר להם לשלוח טפסים מהבית וללא חשש להסתובב ברחובות בימים אלו. שאלות רבות עסקו גם בסוגיית האבטחה, ולאחר שקיבלו מענה והתנסו בשירות באופן אישי, מספר המשתמשים והלקוחות החוזרים גדל באופן ניכר.

"לוטו שלי" מציע לציבור שולחי טפסי ההגרלות של מפעל הפיס בישראל פתרון מהפכני המאפשר משלוח טפסי הגרלה מבלי לצאת מהבית או המשרד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השימוש ב"לוטו שלי" משנה את התפיסה אליה הורגלנו עד כה שיש לגשת לתחנות עצמן כדי למלא כרטיס, ומביא חוויה חדשה בנוחות המילוי ומשלוח הטפסים אונליין . בימים אלו של חששות ליציאה למקומות פתוחים מהווה האפליקציה פתרון נוח ויעיל לציבור רוכשי כרטיסי ההגרלות.

השימוש בשירות מתאפשר לאחר רישום מהיר באתר או באפליקציה הסלולרית. לאחר יצירת החשבון במערכת "לוטו שלי", הלקוח יכול למלא כל טופס ממגוון משחקי מפעל הפיס, המערכת מקבלת את ההזמנה ומעבירה את הטופס דרך תחנות הפיס המורשות. לאחר אישור הטופס ע"י התחנה המורשית, הלקוח מקבל חזרה את הטופס סרוק במייל. כשירות נוסף מודיעה המערכת ללקוח האם זכה ובאיזה סכום. כספי הזכיה מזוכים מיידית בחשבון הלקוח במערכת בהם ניתן לשלוח טפסים נוספים ו/ או למשכם לחשבון הבנק של הלקוח באמצעות כרטיס האשראי. השירות מאובטח ברמה הגבוהה והמחמירה ביותר כנהוג בחברות כרטיסי האשראי.

שירות המשלוח ב"לוטו שלי" הינו ללא עמלה כך שמחיר הטופס שממלאים באפליקציה ובאתר "לוטו שלי", זהה לחלוטין למחיר טופס בדוכן.

"לוטו שלי" הוקמה על ידי קבוצת אנשי עסקים ישראלים להם פעילות עניפה בארץ ובחו"ל במגוון תחומים בתעשייה, הייטק ועוד. ניסיונם העשיר בהקמת אופרציות בעולם הביא ליצירת המהפכה בהרגלי הצריכה של הישראלים ובכללה גם מהפכת החיים הקלים יותר ומשלוח הטפסים כשרות שליחים דיגיטלי.

שירות מסוג זה קיים בעולם כבר שנים רבות והגיעה הזמן שהמהפכה תגיע גם לארץ. למרות שבעולם מחייבים בעמלות משמעותיות, יזמי "לוטו שלי" קיבלו החלטה, להשיק את השירות ללא עמלה כלל והחלטה זו זכתה לאהדה גדולה בקרב שולחי משחקי מפעל הפיס.

ניתן לומר, שמהפיכת הדואר האלקטרוני הגיע סוף סוף גם לשליחת טפסי מפעל הפיס ובלוטו שלי מעריכים שיותר ויותר אנשים יעדיפו להשתמש בשירות זה כך ש"לוטו שלי" תלך לדוכנים עבורם ובשבילם.

לחצו על הקישור ל[אתר האינטרנט] של החברה או חפשו "לוטו שלי" או ""lottosheli בחנות אנדרואיד ובחנות אפל.

ניתן לקבל כרטיס להתנסות בתאום עימי
לפרטים נוספים:
ליאורה לייבוביץConnections PR 0522944237

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Connections PR.