מפרסם: לירון תקשורת
תאריך: 18/08/2014 11:01
עדכון: 20/08/2014 16:02
נושא: פרסום ושיווק
דורין אטיאס הפרזנטורית החדשה של HOME DESIGN
דורין אטיאס הפרזנטורית החדשה של HOME DESIGN
הודעה לעיתונות

מתחם העיצוב החדש לבית HOME DESIGN עולה עם קמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובה של דורין אטיאס

מתחם העיצוב החדש לבית HOME DESIGN
עולה עם קמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובה של דורין אטיאס

מתחם העיצוב לבית Home Design בא.ת פולג בנתניה יוצא בימים אלו עם קמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובה של דורין אטיאס, הפרזנטורית החדשה של המתחם. הקמפיין, שעלה באמצעות משרד הפרסום 'ארועטי ברמן GPS', מתמקד בערוצים המסחריים 2 ו- 10. הקמפיין כולל סדרת סרטונים שנכתבו בהשראתה של אטיאס, בהם היא מייעצת בדרכה המיוחדת לזוגות שבאים לעצב את ביתם במתחם ותעזור להכריע ולבחור את הרהיט המדויק העונה בדיוק על רצונם, בלי פשרות. הבחירה באטיאס המזוהה כאוטוריטה בתחום האופנה והסטיילינג ובעלת טעם טוב בעיצוב, דורין היא פרסונה נגישה ואהודה בקרב הקהל הישראלי ובקרב נשים בפרט. בדיוק כמו שעולם האופנה מכוון למראה שלם, אסתטי ועדכני, כך גם עיצוב הבית שואף להגיע לאיזון אופנתי והרמוני.
מתחם HOME DESIGN המשתרע על פני 8000 מ"ר ומתפרש על פני שני מפלסים, מציע תחת קורת גג אחת במבנה חדשני מעגלי עם חניון עילי צמוד, מענה שלם וכולל לעיצוב הלבשת הבית במחירים נוחים ואטרקטיביים. המתחם מציע תמהיל חנויות של 14 מותגים ישראלים לצד בינלאומיים נחשבים בתחום עיצוב הבית, וביניהם ID design, קסטיאל as is, NICOLETTI, SIMPLY WOOD, LAGO, Rossetto Primium, cattelan italia, Ultima, NATUZZI, My Home Page, italsofa,HARDOOR, כרמל קונספט (Floor Design) וגלריה לאמנות של אמנים מתחלפים המציעים תמונות ויצירות להשלמת עיצוב הפנים.
הום דיזיין תוכנן בדומה למרכזי עיצוב בעולם, במראה מעגלי תוך ביטול מכוון של החציצות הפנימיות בין חנות לחנות, דבר המקנה תחושה של מעבר הוליסטי, פתוח וזורם בין כל החללים ומעניק חוויה ייחודית למבקר ואפשרות להתעדכן בטרנדים המובילים של עולם העיצוב. תמהיל המותגים מציע שפע של סגנונות עיצוב, החל מטרנדים עדכניים בתחום העיצוב וכלה בקולקציות על זמניות בחתימת ידם של מעצבים בעלי שם עולמי.
''לצד הקמפיין החדש וכחלק מאסטרטגיית מיתוג כוללת, השיקה החברה אתר אינטרנטי חדש ובו מוצגים המותגים, הקולקציות ושפע העיצובים המוצעים במתחם: http://homedesign.co.il

קרדיטים:
משרד פרסום: ארועטי ברמן GPS
סמנכ"ל קריא ייטיב: אורי מרק
קופירייטר: אייל זוסמן
ארט דירקטור: זיו אלמוג
סופרווייזר: אבישג יונה
מפיקת משרד: סמדר ליזרוביץ
במאי: יניב קציר
חברת הפקה: אוג
מנהלת שיווק הום דיזיין: קארין מרכוס

קישור לסרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=TXNaAG6MrrY&feature=youtu.be

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לירון תקשורת.