מפרסם: ווטסון יחסי ציבור
תאריך: 19/08/2014 22:21
נושא: משפט, מובייל
הודעה לעיתונות

נפגעי איקיוטק יסייעו למי ששילם להחזיר את כספו

הצלחה לנפגעי איקיוטק בקמפיין הגיוס:
מציעים כעת סיוע בהשבת הכספים לאלה ששילמו

עמותת "צדק נג"ה" של נפגעי איקיוטק הצליחה לגייס למעלה מ- 68 אלף ₪ באתר הדסטארט

כעת מסמנים בעמותה את היעד הבא: השבת הכספים למי ששילם

הקמפיין זמין בכתובת: http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=10975

נפגעי איקיוטק, המאוגדים בעמותת צדק נגה, הצליחו בימים האחרונים להשיג את יעד הגיוס שהציבו לעצמם ויספקו הגנה משפטית קבוצתית לכלל חברי העמותה, מפני תביעותיהן המשפטיות של איקיוטק והחברות השונות הקשורות לפרשה זו. לאור הצלחת הקמפיין, החליטו בעמותה להציב יעד חדש ולסייע בהשבת הכספים לחייבים ששילמו מתוך תחושת איום או פחד ולא היה להם חוב באמת.

בעמותה מתחייבים כי אם קמפיין הגיוס יגיע ליעד החדש של 100,000 ₪ יכינו עבור כל אחד מחברי העמותה ששילם ערכת תביעה אישית אותה יוכלו להגיש לבית המשפט לתביעות קטנות ולהשיג את הכסף בחזרה. עוד מתחייבים בעמותה לפתוח פורום לייעוץ משפטי אשר יסייע לחברים בהגשת התביעה ובהחזר הכספים.

עו"ד גונן בן יצחק, יועץ משפטי לעמותת צדק נגה, נפגעי איקיוטק, אמר היום כי: "שתי תביעות מהסוג הזה הוגשו עד כה ובשתיהן החזיר ביהמ"ש את הכספים. הגשת תביעה להשבת הכסף לא רק עשויה להחזיר לכם את כספכם, אלא היא גם השבת מלחמה לכל דבר ועניין. זהו הדבר הנכון לעשות מבחינה כספית, אבל חשוב מכך, זהו מעשה אזרחי ראוי, המונע מאחרים ליפול בפח ומקרב את סופו של מערך הגבייה הלא צודק הזה".

עמותת צדק נגה, בראשות קארן בוקסנבוים, הוקמה לאחרונה במטרה לאגד את נפגעי איקיוטק ולסייע בהגנתם המשפטית. העמותה גייסה עד כה למעלה מ- 68 אלף ₪, במסגרת קמפיין בו היא מתחייבת להעמיד הגנה משפטית לכל אחד ואחת מ- 300 חבריה, במידה ואלה יתבעו ע"י איקיוטק, ספינגו, כ.ל.י תקשורת ואחרות ואף תשלם עבורם את החוב במידה ואלה ימצאו חייבים וככל שיהיו משאבים בקופת העמותה. לקמפיין נותרו 23 ימים ובמסגרתו ניתן עדיין להצטרף למסגרת ההגנה הקבוצתית או למסלול השבת הכספים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ווטסון יחסי ציבור.