הודעה לעיתונות

חברת הבת Bwise של NASDAQ OMX ו-Zener IT Solutions & Systems מסכימות על שותפות

מציעות תוכנת ממשל, ניהול סיכונים וציות לתאגידים (GRC) הטובה בענף באיחוד האמירויות

אבו דאבי, איחוד האמירויות, ודן בוס, הולנד, 2 בספטמבר 2014 (GLOBE NEWSWIRE):

Bwise, חברת בת של NASDAQ OMX והספקית המובילה של תוכנת ממשל, ניהול סיכונים וציות לתאגידים (eGRC), הודיעה היום על התקשרותה בהסכם שותפות עם Zener IT Solutions & Systems, חטיבה של Zener Electrical & Electronics Services LLC, ספקית מובילה של ייעוץ ופתרונות שמרכזה באיחוד האמירויות. הסכם השותפות הזה מציע לארגונים באיחוד האמירויות גישה מקומית למכירות, התקנה ותמיכה מלאות של פלטפורמת ה-GRC המובילה בענף BWise(R).

ראמש אאידעסאני, מנהל החטיבה (מיחשוב) של Zener IT Solutions & Systems, אמר: "החשיבות של GRC גדלה בארגונים רבים במזרח התיכון, ארגונים רבים מעוניינים להתקין פתרונות GRC. אנחנו נלהבים לאחד כוחות עם מובילה גלובלית ב-GRC כמו Bwise. ביחד אנחנו מציעים תוכנה ושירותי GRC 'הכל במקום אחד'".

Zener IT Solutions & Systems ו-Bwise יאחדו כוחות באזור כדי לעזור ללקוחות לשפר את הביצועים העסקיים שלהם, תוך ניהול הסיכונים התפעוליים והפיננסיים וסיכוני המוניטין כולל הסיכון של אי-ציות. ל-Bwise יש הרבה פתרונות משולבים מבוססי תפקידים לתמיכה בתהליכי ה-GRC האלה וגם שירותים מקצועיים ויש לה ניסיון של יותר מעשרים שנה שנצבר ממאות לקוחות ארגוניים ברחבי העולם.

רוב ואן סטראטן, מנהל המכירות הגלובלי של Bwise, אמר: "השותפות עם Zener מגבירה את היכולת של חברת הבת Bwise של NASDAQ OMX לפעול עם לקוחות חדשים באזור וגם מגבירה את יכולתנו לתמוך בלקוחות קיימים כשהם מרחיבים את התקנות ה-GRC בארגונים שלהם. ל-Zener יש מוניטין מצוין כספקית של שירותים מקצועיים עם רמה גבוהה של יושרה וגישה יזמתית במזרח התיכון. Zener מתאימה באופן מושלם לערכי החברה שלנו ואנחנו מצפים לשותפות איתה".

אודות BWise

BWise, חברה של NASDAQ OMX, היא ספקית גלובלית מובילה בתוכנת ממשל תאגידי, ניהול סיכונים וציות (GRC). פלטפורמת ה-GRC BWise(R) המבוססת על מורשת חזקה בניהול תהליכים עסקיים, מספקת לחברות פתרונות תוכנה מוכחים נחשבים מאוד לניהול סיכונים, בקרה פנימית, ביקורת פנימית, ניהול ציות ומדיניות, GRC של מיחשוב וניהול ביצועי קיימות.

הפתרונות מקצה לקצה של BWise תומכים ביכולת של הארגון להבין, לעקוב, למדוד ולנהל סיכונים ארגוניים חשובים. BWise עוזרת לחברות להיות באמת בשליטה על ידי איזון הביצועים מול הסיכונים הפיננסיים וסיכוני המוניטין שלהן, שיפור האחריות התאגידית והגדלת היעילות הפיננסית, האסטרטגית והתפעולית. באמצעות BWise, ארגונים יכולים לציית ביעילות לתקנות נגד שחיתות כגון FCPA וחוק השוחד הבריטי, חוק סרבנס-אוקסלי, חוקי המימשל התאגידי האירופאים, ISAE3402/SAS-70, PCI-DSS, Solvency II, באזל II ו-III, דוד-פראנק, תקני ISO ורבים אחרים.

משרדי המכירות, השירות והתמיכה של BWise ברחבי העולם דואגים לצרכי ה-GRC של מאות לקוחות. למידע נוסף, בקרו באתר www.bwise.com. עקבו אחרנו בלינקדאין, פייסבוק וטוויטר.

אודות Zener IT Solutions & Systems

ל-Zener IT Solutions & Systems יש ניסיון מוכח בהצעת פתרונות, שירותים וייעוץ בתחום ה-GRC ללקוחות בכל התחומים האנכיים במגזרי הבנקאות, שירותים פיננסיים וביטוח, נפט וגז, ייצור, קמעונאות, מימשל, השקעות, חינוך ואירוח. Zener היא חברה מובילה במתן ייעוץ ופתרונות עם משרדים במזרח התיכון. חטיבת פתרנות ומערכות מיחשוב מספקת שירות מקיף שמכסה את כל תחומי המיחשוב, תוך שילוב הניסיון המוכח והמומחיות שמאפשרים ללקוחותיה למזער סיכונים ולמקסם הזדמנויות.

מידע נוסף
לחצו כאן כדי לראות את חדר החדשות שלנו למידע נוסף על BWise.
ליצירת קשר:
Maddy van den Berg
Bwise, חברת בת של NASDAQ OMX מנהלת שיווק

[email protected]
(0)73 6464915
www.bwise.com

Syed Bakhthiyar Bukhari

פיתוח עסקי ושיווק | Zener IT Solutions & Systems
P.O. Box 3905
Abu Dhabi | United Arab Emirates
טלפון: 2-4040700 שלוחה 106 | פקס: 2-5585286
נייד: 50-4436104
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

2

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.