מפרסם: FC-קבוצת פיליזר תקשורת
תאריך: 02/09/2014 15:39
עדכון: 02/09/2014 16:35
נושא: תרבות
"לא  חבל שתפספסו שיחה מאראלה?"
"לא חבל שתפספסו שיחה מאראלה?"
הודעה לעיתונות

מפעל הפיס משיק קמפיין יוצא דופן למנויי הפיס המתקיים לראשונה בתחנות הרכבת בישראל ומאפשר להטעין טלפונים סלולריים אישיים

"לא חבל שתפספסו שיחה מאראלה?"

אילן דרור, מנהל אגף קשרי לקוחות מפעל הפיס: "בתקופת החגים, לקוחות רבים אוהבים לרכוש ליקיריהם מנוי למפעל הפיס, כמתנה ייחודית לחג ".

מפעל הפיס משיק קמפיין פרסומי חדש ומיוחד ב-55 תחנות רכבת מרכזיות בישראל.
שלטי חוצות גדולים יוצבו תחת הכותרת: "לא חבל שתפספסו שיחה מאראלה?" במקומות מרכזיים בתחנות הרכבת, ויכללו עמדות הטענה לשלושה סוגי מכשירי נייד שונים, בהם: אייפון 5, אייפון 4, וכל סוגי הסמסונג
ו- LG אשר ישמשו אנשים שיזדקקו בדחיפות להטעין סוללה חלשה בדרכים.
קמפיין רדיו יעלה במקביל לקמפיין עמדות ההטענה, בתחנות הרדיו השונות, ובו תשדירים חדשים של שיחות אמיתיות אשר התקיימו בין אראלה לזוכים החדשים.

הקמפיין הייחודי, מתקיים לראשונה בתחנות הרכבת בישראל, וינוהל על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין יושק בתחילת חודש ספטמבר ומתוכנן להתקיים לפחות חודשיים.
את השלטים ועמדות ההטענה הללו יוכל הקהל הרחב למצוא בתחנות הרכבת המרכזיות, צפון דרום, ירושלים והמרכז, ביניהן: חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז, חיפה לב המפרץ, תל אביב אוניברסיטה, תל אביב סבידור, תל אביב השלום, תל אביב ההגנה, באר שבע אוניברסיטה, באר שבע מרכז, ירושלים מרכז, עכו, בנימינה, רחובות, נתניה, הרצליה, לוד, כפר סבא, הוד השרון ועוד.

במפעל הפיס מנויים כיום יותר מ 600,000 מנויים המשתתפים בהגרלות מנוי הפיס.
בעקבות פעילות זו, מקווים במפעל הפיס להגדיל את החשיפה למותג ואת מספר המנויים.

לדברי אילן דרור, מנהל אגף קשרי לקוחות מפעל הפיס: "הרגע שבו מנוי מקבל שיחת טלפון מאראלה המבשרת לו על זכייה הוא הרגע שבו החלום הופך למציאות. במהלך הפרסומי הזה לקחנו

את הרגע הזה והעצמנו את הסיטואציה על ידי המחשה הומוריסטית לפיה הציפייה לטלפון מאראלה לא מתממשת כיוון שהסוללה במכשיר הטלפון נגמרה. בפרסום המקביל ברדיו, נעשה שימוש בשיחות אמיתיות עם זוכים שקיבלו את השיחה המיוחלת מאראלה. לזוכים אלו לא הייתה, כמובן, בעיה עם הסוללה.
במציאות היום- יומית, גם כשאראלה לא מצליחה לתפוס זוכה בטלפון, סכום הזכייה מועבר אוטומטית לחשבון הבנק שלו כך שאין צורך לדאוג". עוד הוסיף דרור כי "בתקופת החגים, לקוחות רבים אוהבים לרכוש ליקיריהם מנוי למפעל הפיס, כמתנה ייחודית לחג ".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.