מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 02/09/2014 16:31
נושא: נשים
הודעה לעיתונות

רשת הקוסמטיקה SACARA החברה הישראלית הראשונה העושה שימוש באפליקציית HYPERLAPSE

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, הינה החברה הישראלית הראשונה, העושה שימוש באפליקציית HYPERLAPSE מבית אינסטגרם.

רשת סקארה, העלתה קמפיין בעמוד הפייסבוק שלה, עם סרטון Hyperlapse שצולם באחד הסניפים. הסרטון עושה שימוש בתכונה הממכרת ביותר של האפליקציה – הילוך מהיר – במסגרתו ניתן להריץ כל סרטון במהירות של עד פי 12 מהצילום המקורי.

בסרטון נראות מוכרות החנות מריצות שלטים במהירות כאשר על כל שלט מופיעה מילה. הרשת אתגרה את הגולשות/ים אשר נדרשו לעקוב אחרי רצף המילים המהיר ולחבר אותן למשפט אחד שלם, וגם לנחש באיזה סניף זה צולם.

הקמפיין עלה לאוויר במסגרת היערכותה של הרשת לראש השנה וקידום המארזים המיוחדים לחג. באמצעות משרד הסושייאל "רהב מדיה חברתית".

לינק לסרטון: https://www.facebook.com/video.php?v=909227459105036&set=vb.667865216574596&type=2&theater

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.