פסטיבל הכפר - מהדרום לדרום באהבה, לקראת ראש השנה

יום ד', 17 ספט' 2014 בשעה 16:00
מיקום: אגוז הכפר
כתובת: הזרחן 7, קרית גת (מפה)
משך: יומיים
זוג ינשופים מעיסת נייר שיצרה האמנית נירה גל ממושב שדה משה
זוג ינשופים מעיסת נייר שיצרה האמנית נירה גל ממושב שדה משה
ירקות ופירות הישר מהשדה לצרכן - חקלאות חברתית ישירה
ירקות ופירות הישר מהשדה לצרכן - חקלאות חברתית ישירה
חנות המפעל אגוז הכפר שבשטחה יתקיים הפסטיבל
חנות המפעל אגוז הכפר שבשטחה יתקיים הפסטיבל
הודעה לעיתונות

פסטיבל הכפר – מהדרום לדרום באהבה

במסגרת 'פסטיבל הכפר' יתקיימו 3 ימים של הנאה, טעימות יין, מוזיקה טובה, שפע דוכנים, שוק איכרים והכול על טהרת העסקים בדרום. הפסטיבל יערך כשבוע לפני ראש השנה בימים ד, ה, ו
17-18-19.9 במתחם אגוז הכפר בקרית גת.

לראשונה בדרום וביוזמה מקומית, הוחלט לקיים פסטיבל למען תושבי הדרום ובעלי העסקים שנפגעו בעקבות הלחימה בדרום. היוזמה הברוכה היא של אביקם זינגר, בעל חברה המתמחה בשיווק ואריזה של פיצוחים ופירות יבשים הממוקמת בקרית גת.
זינגר החליט לנסות לסייע ולו במעט לבעלי העסקים שנפגעו במלחמה האחרונה ולהפיק ללא תשלום פסטיבל ססגוני שיציע שפע של דוכנים, החל מגבינות בוטיק, דבש, שמן זית, יינות, גאג'דטים למטבח ועוד וכולם מהדרום.

לדברי זינגר: "העסק שלי הוא בין העסקים שנפגעו בדרום, ההזמנות מהחברה צנחו ועובדיי גויסו למילואים. כאות הזדהות עם בעלי העסקים בדרום ומתוך רצון לעשות משהו שישמח את התושבים באזור לאחר התקופה המתוחה והקשה שכולם עברו, החלטתי להרים את הכפפה ולקיים את הפסטיבל"

לאורך כל שלושת ימי "פסטיבל הכפר" יתקיימו טעימות יין, גבינות בוטיק ומוזיקה טובה
וביום שישי יערך שוק איכרים בשיתוף פעולה עם עמותת חקלאות חברתית ישירה ואליו יגיעו חקלאים מהדרום עם שפע של פירות וירקות הישר מהשדה וללא פערי תיווך לצרכנים.

הפסטיבל יתקיים כשבוע לפני ראש השנה בין התאריכים .17-19.9 בימים רביעי, חמישי ושישי החל מהשעה 16:00-22:00 (רביעי וחמישי) ומ- 9:00-14:00 (יום שישי)
הכניסה חופשית.
פרטים נוספים ניתן לקבל באירוע שנפתח בפייסבוק:
[https://www.facebook.com/events/829299193776956/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אודות אביקם זינגר סחר ושיווק:
החברה מתמחה בשיווק ובאריזה של פיצוחים ופירות יבשים תחת המותג 'אגוז הכפר', ומשווקת ל- 350 נקודות מכירה בארץ, מאילת ועד קריית שמונה.
המרכז הלוגיסטי ומשרדי החברה ממוקמים בקרית גת וגם חנות מפעל הנושאת את שם המותג 'אגוז הכפר' המספקת חווית קנייה , טריות ואיכות המוצרים לצד מחירים אטרקטיביים בתחום הפיצוחים והפירות יבשים.

לפרטים נוספים:
בת אל שגב: 0523432476, [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שגב מדיה.