מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 15/09/2014 12:02
נושא:
הודעה לעיתונות

Dell מציגה את סדרת מוצרי PowerEdge 13G החדשה

Dell מציגה את סדרת מוצרי PowerEdge 13G החדשה ונותנת מענה לטווח רחב יותר של צרכי מחשוב עסקי

  • ההתפתחויות בשוק טכנולוגיות האחסון מאפשרות האצה של ביצועי היישומים עד פי 10 לשיפור יחס העלות-תועלת; סדרת המוצרים החדשה כוללת את שרת האחסון ההיברידי הראשון בענף העושה שימוש בכונני פלאש מסוג SATA 1.8 אינץ'
  • שיפור של פי 10 בזמן הפריסה עם יכולות ניהול מהמתקדמות בענף ורמות חדשות של אוטומציה וניהול; אוטומציה ללא מגע-יד תורמת לקיצוץ של 99% בזמן הגדרת התצורה
  • הפתרון הראשון בענף לניהול שרת מבוסס NFC הדוחק את גבולות יכולת הניטור והניהול ממערכות סלולריות הודות לקיצוץ של 84% בזמן איסוף נתוני המערכות

חברת Dell חושפת היום את סדרת מוצרי PowerEdge החדשה. מדובר סדרת המוצרים מתקדמת וקלה לניהול של שרתים שנועדו לסייע ללקוחות בכל העולם לתת מענה אופטימלי לקשת מתרחבת והולכת של צרכים יישומים ועומסי עבודה. הדור ה-13 של שרתי Dell PowerEdge, המתאפיין בתכונות ממוקדות לקוח, תוכנן ופותח לאופטימיזציה של הביצועים בטווח נרחב ביותר של יישומי אינטרנט, יישומים ארגוניים ויישומי Hyperscale. בנוסף הוא כולל את טכנולוגיות האחסון, העיבוד והזיכרון המתקדמות והחדשניות ביותר, בשילוב יכולות ניהול מהמובילות בענף.

סדרת מוצרי Dell PowerEdge החדשה מציעה חמישה דגמים חדשים, ומאפשר ללקוחות לבחור את השרת המתאים ביותר שבו הם נותנים מענה למגמות הרווחות היום בענף, ובכלל זה מחשוב הענן, ניידות, ביג דאטה ופתרונות מוגדרי-תוכנה. סקר כלל-עולמי, Future Ready IT, שנערך לאחרונה על-ידי חברות Dell ואינטל, מעלה שגורמים אלה עומדים בראש סדר העדיפויות להשקעה ב-12 החודשים הבאים בקרב למעלה מ-80% ממקבלי ההחלטות בענף ה-IT.

לדברי פורסט נורוד, סמנכ"ל ומנהל כללי בחטיבת פתרונות השרתים של Dell: "הלקוחות שלנו מוצפים בלחצים ואתגרים שלא היו קיימים בעבר. הקצב המואץ והתזזיתי בו הטכנולוגיה מתפתחת מחייב את מציאת האיזון הנכון בין פריסות של טכנולוגיות חדשות ומלהיבות לבין ניסיון להקטין את מורכבות הסביבה. סדרת מוצרי ה-PowerEdge החדשה מתמקדת בשלושה עקרונות בסיסיים: האצת ביצועי היישומים, מענה לעומסי עבודה בכל סביבה וייעול ניהול המערכות. מענה על שלושת עקרונות אלה מאפשר ללקוחות ולהיות מוכנים תמיד להכנסת חידושים ומגמות חדשות, ואופטימיזציה של יישומים בתוך מרכזי הנתונים".

הדור החדש של שרתי PowerEdge
בין שרתי PowerEdge החדשים נמנים שרתי ה-Rack PowerEdge R730xd, R730, R630 שרת הלהב M630 ושרת ה-Tower T630 שצוידו במעבדי Intel Xeon E5-2600v3 processors החדשים. שרתי ה-PowerEdge החדשים, בשילוב סדרת המוצרים המקיף של Dell לפתרונות תשתית ארגונית, תוכנה ושירותים, מאפשרים ללקוח להגיע לרמות גבוהות יותר של יעילות וגמישות תפעולית במערכות מכל הגדלים, גם בסביבות וביישומים התובעניים ביותר.

מהירויות אחסון יוצאות מגדר הרגיל להאצת ביצועי היישומים
נוכח העובדה שכיום עסקים נוטים להריץ כמות גדולה יותר של יישומים עתירי נתונים, כגון ניתוחי זמן אמת ועיבוד טרנזקציונלי, גישה בעלת שהייה נמוכה (Low-Latency) ממלאת תפקיד חיוני יותר ויותר בביצועי המערכות. סקר Future Ready IT מגלה כי 70% מאנשי ה-IT הבכירים בענף סובלים, למעשה, מבעיות ביצועים במהלך הרצת יישומים הדורשים גישה מהירה לנתונים.

שרתי PowerEdge החדשים של Dell תוכננו למינוף טכנולוגיות אחסון מתקדמות המאפשרות ללקוח להאיץ את היישומים באמצעות מיקום הנתונים קרוב יותר למעבד לצורך שיפור הביצועים.

  • כונני פלאש SATA 1.8 אינץ', יעילים וחסכוניים, מאפשרים ל- PowerEdge R630להביא ללקוחות פי 2.4 יותר פעולות פלט-קלט בשנייה (IOPS) בנפח אחסון של כונני SSD 2.5 אינץ'.
  • עם ה-PowerEdge R730xd, מספקת Dell גם מרחב אחסון של עד 100 טרה-בייט ל-Microsoft Exchange, מה שמאפשר תוספת של 33% במספר המשתמשים בהשוואה לדור הקודם.

הטכנולוגיה החדשה של אחסון בתוך השרת מאפשרת ללקוחות:

  • האצת קצב העברת הנתונים, הודות לביצועים הגבוהים המאפיינים מערכות אחסון מבוססות NVMe Express Flash ופריסה של Dell Fluid Cache for SAN ו-Dell Fluid Cache for DAS.
  • ניהול מערכי נתונים (datasets) גדולים הודות ליכולת להכפיל את ביצועי ה-RAID בעזרת בקרי PERC9 כפולים אופציונליים.
  • תמיכה באחסון מוגדר-תוכנה (Software Deifne Storage) ומיקום הנתונים באופן אופטימלי תוך שימוש בתצורות אחסון היברידיות המספקות יכולות tiering נרחבות.

בנוסף הציגה Dell פתרון אחסון בחיבור-ישיר שפותח במיוחד עבור שרתי PowerEdge החדשים. מערכי האחסון Dell Storage MD1400 ו-MD1420 החדשים מציעים הרחבה חסכונית של מרחב האחסון, רוחב פס כפול וביצועים משופרים בהשוואה לדור קודם, כמו גם אבטחת מידע עם כונני הצפנה עצמית (SEDs) וניהול נתונים יעיל בין השרת למארז האחסון.

ניהול קל מתמיד עם הפיתוחים מובילים בענף
בסקר Future Ready IT העידו 60% ממנהלי ה-IT שהם נותנים כיום קדימות לצמצום המורכבות התפעולית, וייעול ניהולו של מרכז הנתונים באמצעות הקצאת משאבי ה-IT. יכולות ניהול המערכות המתקדמות של Dell, הכלולות בשרתי PowerEdge החדשים, תוכננו לתת מענה לנושאים העומדים בראש סדר העדיפויות של לקוחות אלה, עם רמות גבוהות יותר של אוטומציה ויכולת לנטר ולתת מענה למצבים שונים במרכז הנתונים מכל מכשיר נייד בכל מקום בעולם. סדרת מוצרי ניהול המערכות OpenManage מאפשר גם:

  • ניהול משופר ברמת השרת מכל מקום: Dell מציגה את iDRAC Quick Sync, העושה לראשונה שימוש בטכנולוגיית NFC , כדי לאפשר ללקוחות לעשות שימוש בהתקנים ניידים. עבור 60% מהלקוחות, מאפשרת יכולת חדשה זו לקבל מידע על מצב השרת ולבצע מספר התקנות בסיסיות דרך מכשירי כף-יד חכמים המריצים את OpenManage Mobile, פשוט באמצעות קירוב מכשיר כף היד לשרת. OpenManage Mobile מאפשרת למנהלי המערכת לנטר ולנהל את הסביבות שלהם בכל זמן ובכל מקום באמצעות מכשיר נייד.
  • רמות חדשות של אוטומציה: יכולות אוטומציה וניהול ללא כל מגע-יד, כגון אחסון, גישה ופריסה של פרופילי תצורה או עדכון קושחה ממאגר מרכזי, מאפשרות למנהלי המערכות לחסוך זמן ולשפר את היעילות התפעולית. תוכנת Zero-Touch Repository Manager של Dell ועדכונים אוטומטיים מקצרים ב-92% את זמני העדכון של קושחות.

מתן מענה לעומסי עבודה מכל סוג וגודל
נתונים נוספים שעלו בסקר Future Ready IT הם כי 60% ממנהלי ה-IT מדווחים על כך שפעילות החברה מבוססת על תערובת הטרוגנית של יישומים ותיקים וחדשים כאחד, מרבית מרכזי הנתונים של ימינו תומכים במערך מגוון ונרחב של עומסי עבודה ויישומים. שרתי PowerEdge החדשים של Dell מציעים פלטפורמות גמישות וארכיטקטורות חדשניות המאפשרות ללקוחות לתפור את המערכות לדרישות ולצרכים הייחודיים של היישומים ועומסי העבודה שלהם, לרבות מחשוב עסקי, תקשורת אחודה (Unified Communications and Collaboration), וירטואליזציה ומחשוב טכני.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.