מפרסם: מירון תקשורת משווקת
תאריך: 15/09/2014 12:45
נושא: אינטרנט
טל פלורנטין מקבל את פרס חביב הקהל בתחרות ה UXAwards בסן פרנסיסקו. באדיבות מירון תקשורת שיווקית.
טל פלורנטין מקבל את פרס חביב הקהל בתחרות ה UXAwards בסן פרנסיסקו. באדיבות מירון תקשורת שיווקית.
טל פלורנטין עם פרס חביב הקהל בתחרות ה UXAwards בסן פרנסיסקו. באדיבות מירון תקשורת שיווקית.
טל פלורנטין עם פרס חביב הקהל בתחרות ה UXAwards בסן פרנסיסקו. באדיבות מירון תקשורת שיווקית.
MaVeZe-Screenshot. באדיבות מירון תקשורת שיווקית.
MaVeZe-Screenshot. באדיבות מירון תקשורת שיווקית.
הודעה לעיתונות

ישראלי זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות חוויית המשתמש הבינלאומית בסן פרנסיסקו

טל פלורנטין, הוזמן לטקס UXAwards כדי לקבל את פרס בחירת הקהל עבור עיצוב ואיפיון אתר האינטרנט Maveze

בסוף השבוע התקיים בסן פרנסיסקו טקס UXAwards, הנחשב לאירוע הבינלאומי, החשוב ביותר בתחום חוויית המשתמש (UX). בתחרות התמודדו 125 פרויקטי UX מכל העולם, שנבחרו להשתתף בתחרות, בהן עבודות של החברות: גוגל, אדידס, SAP, LG, LA Times, MSNBC, Chrysler, MTV, Harley-Davidson, New York City, PriceLine, eBay, ו- Virgin America. צוות השופטים בתחרות כלל מעצבים ומנהלים בכירים בחברות ענק בהן פייסבוק, Uber ו- Amazon.

טל פלורנטין, מומחה חוויית משתמש, מחלוצי התחום בישראל, הגיש לתחרות את עבודת האיפיון והעיצוב שלו לאתר www.maveze.co.il. בתחילת השבוע קיבל פניה ממארגני התחרות שהמליצו לו להגיע לסן פרנסיסקו. אמש, באירוע ההכרזה, התברר כי פלורנטין זכה עבור עבודתו בפרס בחירת הקהל היוקרתי.

בנימוקי הזכייה ציינו השופטים כי "חוויית המשתמש של אתר 'מה וזה' כוללת מספר פריצות דרך בהן תצוגה אופקית חדשנית, חוויית בלוגינג המאפשרת קרבה מיוחדת בין הכותב לקוראיו באמצעות שיתוף מידע נלווה של הכותב על הרקע, העיתוי, המניע והאווירה שליוותה את כתיבת הפוסט כמו גם בפלטפורמה המאפשרת לכותב לשלב תוכן קולי בדמות סאונד רלוונטי או הקראה של הטקסט להדגשת הניואנסים הייחודיים לכותב.

עוד הודגש בדברי השיפוט כי עיצוב ואיפיון האתר לקחו צעד קדימה את מערכת היחסים בין הכותב לקוראיו באמצעות מגוון רחב של אפשרויות תגובה מלבד הלייק השגרתי וכי האתר מתחשב בצורה אידיאלית בצרכי הגלישה הנוכחיים, העושים שימוש מוגבר בסמארטפונים וטאבלטים.

פלורנטין: "מלבד הפרגון מהקהל עצמו, אין ספק שהצלחת האתר בקרב המשתמשים היא פועל יוצא גם של אפשרויות הפרסום ששילבנו בו כך שבתוך כל העושר הגרפי, בולטות גם ההזדמנויות השיווקיות שמאפשרות לחברות לקדם את המותג שלהן בצורה אפקטיבית יותר מבכל מקום אחר בקרב קהילת דור ה-Y.
"לעמוד על הבמה עם גדולי מעצבי הUX בעולם זו חוויה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי ושמח על ההכרה הבינ"ל, שהיא צעד חשוב להתפתחות התחום בארץ ומציבה את ישראל על המפה הבינלאומית גם בתחום הזה
ונותנת דחיפה עצומה להמשיך ולתכנן מוצרים מנצחים גם בקנה מידה בינלאומי".

טל פלורנטין, מנכ"ל חברת UXVision, הוביל את תכנון ממשקי המשתמש של כ-120 מוצרים, מערכות, אפליקציות ואתרים. בין לקוחותיו: מיקרוסופט, שטראוס, שופרסל, מאקו, משטרת ישראל, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בזק בינלאומי, לאומי קארד,
דן, מכון ויצמן למדע, רשת פתאל ומפלגת יש עתיד.

כידוע, את אתר 'מה וזה' הקימו לפני כשנתיים היזמיות טל וולקוביץ ויעל מונרוב בכוונה לשמש אתר האינטרנט הראשון של דור ה-Y לדור ה-Y.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.